וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה ערערה, החשודים באונס בתל אביב למעצר

20.8.2012 / 18:48

בתחילה נדחתה הבקשה להאריך את מעצר השניים, מאחר שאתמול לא התבצעו כלל פעולות חקירה בפרשה - אולם לבסוף קיבל בית המשפט את ערעור המשטרה והאריך את מעצרם ביומיים נוספים

צילום: אבי כהן, דניאל בוק; עריכה: יותם בן-דוד; קריינות: אביב אברמוביץ'

לאחר שהוחלט לשחרר את שני החשודים באונס ברחוב המסגר בתל אביב, קיבל בצהריים (שני) בית המשפט המחוזי בפתח תקווה את ערעור המשטרה – והורה להאריך את מעצרם ביומיים נוספים.

בית משפט השלום בתל אביב סירב מוקדם יותר היום להאריך את מעצר החשודים, בשל העובדה שאתמול לא התבצעה כל פעולת חקירה בפרשה, מאחר ששוטרי מרחב יפתח היו ביום כיף. עם זאת, נענה השופט לבקשת המשטרה לעכב את ביצוע ההחלטה עד אחר הצהריים, על מנת לאפשר למשטרה להגיש ערעור על ההחלטה – אשר כאמור התקבל.

הארכת מעצר לחשוד האריתראי שחשוד באונס בת"א. דרור עינב
אחד החשודים בדיון, היום/דרור עינב

המתלוננת בפרשה טוענת כי נאנסה ביום רביעי האחרון ברחוב המסגר בתל אביב. מנגד, לטענת אחד החשודים, מדובר ביחסי מין בהסכמה. לפי גרסתו, המתלוננת הלכה איתו ועם חברו לקיים יחסי מין תמורת תשלום, אך חברו לא העביר לה את כל הסכום ואף גנב ממנה את מכשיר הטלפון הנייד שלה.

לפי גרסתה של המתלוננת, בשבוע שעבר היא ירדה מאוטובוס שהביא אותה מכפר סבא לרחוב המסגר בתל אביב, אז ניגשו אליה שני החשודים וביקשו את עזרתה עם תינוק באחד הבניינים הנטושים ברחוב. היא התלוותה אליהם, ובשלב מסוים השניים גררו אותך לתוך מבנה ואז, לדבריה, אנס אותה אחד החשודים, בעוד השני צופה מהצד.

לטענתה, היא ניסתה להימלט ואז ניסה החשוד השני לאנוס אותה, אך לא הצליח והיא נמלטה מהמקום. היא התקשרה לחברתה, שהגיעה למקום, ויחד הן הלכו להתלונן במשטרה על האירוע. האישה נלקחה לבדיקות ולקבלת טיפול רפואי בבית החולים, כשעל גופה סימני חבלה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully