וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש העיר שב לקריית מלאכי; "אם לא ינוקה - שיפרוש"

רמי שני

31.7.2012 / 19:12

תגובות מעורבות נשמעו בעיר עם חזרו של מוטי מלכה. תומכיו בטוחים כי הוא "ניקה את החשדות ממנו ומהעיר", אך היו גם שהזכירו כי "ישנו כתם שצריך לחכות עד שיוסר ממנו סופית"

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: אמיר קוטיגרו

בקריית מלאכי קיבלו את שובם של ראש העירייה מוטי מלכה וסגנו יוסי סולימני לעבודה בעקבות החלטת בית משפט השלום בראשון לציון בתחושות מעורבות. "כל בן אדם חף מפשע, עד שלא הוכחה אשמתו" אמר היום (שלישי) חבר המועצה אלי עזריאלי, שהוסיף "אם הם חוזרים ובאים בידיים נקיות, זה מצוין לעירייה כי זה מנקה את כל החשדות מהם ומהעיר". מנגד, הסתייג עזריאלי כשהוסיף כי "אם חלילה יוחלט להגיש נגדו כתב אישום, האשם יהיה עדיין דבוק בהם. השאלה איך הם יוכלו לתפקד במצב הזה".

מוקדם יותר היום אישר בית משפט השלום בראשון לציון את תנאי השחרור של מלכה, החשוד שאנס את אחת העובדות תחתיו, ובין היתר אישר לו לחזור לתפקיד באופן מיידי. כבר מחר ישוב מלכה לבניין העירייה ויהיה כפוף לתנאים מגבילים של המשטרה. הכניסה לשטח התחום המוניציפלי של קריית מלאכי נאסרה עליו בצו שתוקפו פג היום, והשופט רפי ארניה דחה את בקשת המשטרה לחדשו.

בתוך כך, פרקליטות מחוז דרום המליצה היום ליחידה החוקרת להגיש ערר על החלטת בית המשפט, וכי תיקו של מלכה עדיין נבחן. עוד נמסר בהודעה, כי עם באי כוחם של מלכה וסגנו סולימני, התקיימו פגישות לקראת גיבוש ההחלטה, וכי במידת הצורך יתקיים בהמשך שימוע בפני פרקליט המדינה.

ממלא מקום ראש עיריית קרית מלאכי יוסי סולימני החשוד בביצוע עבירות מין בדיון בהארכת מעצרו. שי אוקנין
"אם הוא חוזר לעבודה, זה אומר שהתיק נגדו סגור?" שאלו התושבים. סגנו של מלכה, סולימני/שי אוקנין

מנגד ישנם הסבורים שחזרתו של מלכה אינה חיובית לעיר: "עדיין יש עליו כתם" סבור משה חנוכה, תושב העיר. "הוא צריך לחכות עד שהכתם הזה יוסר ממנו סופית", הוסיף. תושבים אחרים אמרו כי הם חושבים שעל מלכה להמתין עם שובו לתפקידו, עד שתתפרסם הודעה סופית באשר להערכת מצבו מבחינה פלילית. "בית המשפט צריך להגיד אם הוא אשם או לא, גם אם לא הגישו כלפיו כתב אישום", אמרה תושבת אחרת.

"או שינוקה עד הסוף ויחזור לעבודה בלי הכתם שדבק בו, או שהוא יפרוש לחלוטין, במידה שבית המשפט יחליט שיש אפילו מעט נכון במה שהוא הואשם בו", הסביר תושב אחר. תושב נוסף הביע בלבול רב לגבי משמעות המהלך: "אם הוא חוזר לעבודה, זה אומר שהתיק נגדו סגור?", שאל. "יתנו לו להמשיך את החיים הרגילים? זה לא ברור. בכל זאת, הגישו נגדו תלונות קשות על עבירות מין".

לקריאה נוספת
ראש העיר קרית מלאכי החשוד באונס ישוב לתפקידו
המשטרה: יש לנו קלטת שתיעדה את יחסי המין של מלכה
ראש העיר קריית מלאכי: "הכל היה בהסכמה, אני חף מפשע"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully