וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש העיר קרית מלאכי החשוד באונס ישוב לתפקידו

גלעד גרוסמן ורמי שני

31.7.2012 / 15:51

בית משפט השלום בראשון לציון דחה את בקשת המשטרה להאריך את התנאים המוגבלים להם כפוף מוטי מלכה, ולפיהם הוא לא יכול להיכנס לשטח המוניציפלי של עירו. כבר מחר ישוב למשרדו

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: אמיר קוטיגרו

ראש עיריית קרית מלאכי, מוטי מלכה, ישוב לתפקידו: בית משפט השלום בראשון לציון אישר בצהריים (שלישי) את תנאי השחרור של הבכיר החשוד באונס עובדת תחתיו, ובין היתר, אישר לו לחזור לתפקיד באופן מיידי, וכבר מחר הוא יחזור לבניין העירייה. עד היום היה מלכה כפוף לתנאים מגבילים של המשטרה, ונאסר עליו להיכנס לשטח התחום המוניציפלי של קריית מלאכי. היום הסתיים תוקף הצו, והשופט רפי ארניה דחה את בקשת המשטרה לחדשו. משמעות הדבר שמלכה יוכל לחזור לתפקידו כראש עירייה.

השופט ארניה אמר בהכרעתו: "החשודים הינם ראש עיר וממלא מקומו, תפקידים ביצועיים בדרגה העליונה שלמעשיהם יש השלכה על רווחת חייהם וחייהם של תושבים רבים. להיעדרותו של ראש עיר מעירו תקופה של כמעט חודשיים ומחצה, יש השלכה לניהול עיר וניהול התושבים". עוד כתב ארניה כי "אין בידי המבקשת (המשטרה, ג.ג.) להצביע מתי ואם בכלל יוגש כתב אישום נגד המשיבים, והדבר נותר ערטילאי".

ראש עירית קרית מלאכי מוטי מלכה בבית המשפט המחוזי בפתח תקווה,מאי 2012. שלומי גבאי
חשוד באונס עובדת תחתיו. מוטי מלכה/שלומי גבאי

מלכה נעצר לפני כשלושה חודשים, בחשד שאנס פעמים רבות עובדת בעירייה. המשטרה מייחסת לו בנוסף גם חשד לאונס נוסף, חד-פעמי, שהתקיים לכאורה בלשכתו. המשטרה טוענת שבידיה קלטת שמעידה על יחסי המין שקיים עם העובדת, וכן היא צפויה להעלות לדוכן העדים עד מדינה שיעיד בעניין החשדות נגד מלכה. מלכה מצדו טוען כי הוא חף מפשע, וכי המעשים נעשו בהסכמה. לדבריו, האישה "רדפה אחריו", והוא הוסיף כי הפסיק מיוזמתו את הקשר, שהתנהל עד מאי 2010.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

שורה של נשים, לאורך תקופה ארוכה

במשטרה מעריכים כי מלכה אנס כמה נשים, ולאורך תקופה ארוכה. "זה רק קצה הקרחון. יש נשים נוספות שעברו את הדבר וכשיתבררו הטיעונים, תתבהר התמונה עד כמה המעשים האלה הם קשים", אמר גורם בכיר בחקירה. עוד הוסיף: "יש פה דברים מזעזעים, לא תאמינו אילו דברים שמענו".

מלכה חשוד בביצוע שורות עבירות מין ובעבירות של סחיטה באיומים, שוחד, מרמה והפרת אמונים. המשטרה חושדת שחלק מיחסי המין בוצעו בהסכמה וחלק היו אונס, כאשר בכל מקרה מדובר בניצול יחסי מרות. בנוסף הוא חשוד שקיבל שוחד מיני בתמורה להנחות בארנונה למספר נשים וקיבל שוחד מקבלנים. גם סגנו של מלכה, יוסי סולימני, חשוד בביצוע אונס ומעשה מגונה.

לקריאה נוספת
ראש העיר קריית מלאכי ביקש להיבדק בפוליגרף
המשטרה: יש לנו קלטת שתיעדה את יחסי המין של מלכה
האונס בקריית מלאכי: במשטרה חושדים שכמה נשים נאנסו, ולאורך תקופה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully