וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפגינים בניו יורק: "נשתק העבודה בוול סטריט"

17.11.2011 / 14:29

בתגובה לפינוי המאהל בפארק זוקוטי בניו יורק מתכוונים מוחי "כיבוש וול סטריט" לשבש כליל את העבודה בבורסה האמריקאית. על פי ההערכות עשרות אלפי מפגינים צפויים להקיף את הבורסה

עיריית ניו יורק מעריכה כי עשרות אלפי מפגינים יקיפו היום את בורסת וול סטריט במנהטן, כתשובה לפינוי המפתיע של מאהל המחאה על ידי המשטרה מפארק זוקוטי שלשום. החשש הוא כי המפגינים מתכוונים להתקבץ גם בתחנות הרכבת התחתית בעיר.

דובר מחאת וול סטריט, מארק בריי, מסר לבלומברג כי המפגינים מתכוונים "להקים מהומה ולשתק את העבודה" במרכז הפיננסי שבדרום מנהטן. "אנחנו בהחלט מצפים לעשרות אלפי אנשים שיבואו למחות ולשבש באופן משמעותי את יום העבודה", אמר האוורד וולפסון, סגן ראש העיר ניו יורק בתדרוך לכתבים אמש. "כוחותינו יתפרסו בהתאם להערכות", הוסיף.

המאהל ההרוס של "כיבוש וול סטריט" בפארק זוקוטי, ניו יורק, אחרי פינויו בידי המשטרה, 15 בנובמבר 2011. רויטרס
"הגיע הזמן שנשים קץ לשלטון הטרור הכלכלי של וול סטריט ונתחיל לבנות כלכלה שמשרתת את כולם"/רויטרס

ההפגנה היום מבטאת את רצונם של ראשי המחאה להעמיד תגובה ראויה לפינוי שנכפה עליהם ביום שלישי, כאשר כוחות משטרה פשטו על פארק זוקוטי, בסיס המחאה, ופינו אותו מהשוהים בו על הציוד הרב. הצעדה צפויה לצאת מפארק זוקוטי ב-7 בבוקר שעון ניו יורק (14:00 שעון ישראל), לעבור בתחנות רכבת התחתית, להגיע לוול סטריט, שם ישהו המפגינים מספר שעות, עד שיסיימו את הצעדה בשעה 17:00 על גשר ברוקלין.

"הגיע הזמן שנשים קץ לשלטון הטרור הכלכלי של וול סטריט ונתחיל לבנות כלכלה שמשרתת את כולם", נכתב באתר האינטרנט של המחאה. המפגינים "יעמתו את עובדי וול סטריט עם סיפורים אישיים של אנשים שנפגעו מחוסר הצדק של השיטה הנוכחית. שם, מול הבורסה, אנחנו מתכוונים לספר סיפורים במקום לספור כסף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully