וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנוכל ברנרד מיידוף מתאו בכלא: "מקסים פה למדי"

בראיון שהעניקה כלתו של מיידוף, שהורשע בהונאת כספים בהיקף של 65 מיליארד דולר, היא חושפת מכתבים ששלח לה הנוכל. בעלה של סטפני מיידוף התאבד בדצמבר האחרון בעקבות הפרשה

ברנרד מיידוף, הנאשם בהונאת הפונזי הגדולה ביותר שנחשפה אי פעם, סיפר במכתב כי הוא "די מפורסם" בכלא וכי הוא מרגיש שם בטוח יותר מאשר ברחובות ניו יורק, כך דיווחה אתמול (שישי) רשת ABC. מחר תשדר הרשת ראיון עם כלתו של מיידוף בתכנית "20/20" במהלכו היא חשפה חלק מהמכתבים שכתב הנוכל מתאו שבבית כלא בצפון קרוליינה.

סטפני מיידוף, אשר בעלה התאבד בעקבות הרשעתו של אביו, סיפרה למראייניה כי היא כתבה למיידוף מכתבים בהם פירטה על אירועים משפחתיים שהוא החמיץ מאז שנידון ל-150 שנות מאסר כדי לזרות מלח על פצעיו. "חשבתי כי כך אוכל לעקוץ אותו", סיפרה והוסיפה כי תכניתה לא השיגה את התוצאות הרצויות. תגובתו הזחוחה של מיידוף, אותו מאשימה סטפני במות בעלה, הצליחה להרגיז אותה.

"כפי שאת יכולה לדמיין, אני די מפורסם פה, ומתייחסים אליי כמו אל מאפיונר בכיר. הם קוראים לי 'הדוד ברני' או 'מר מיידוף'. אני לא יכול ללכת לשום מקום מבלי שמישהו יקרא לעברי קריאות עידוד וברכות כדי לעודד את רוחי", כתב לה מיידוף על חוויותיו בכלא. "האמת שזה מקסים למדי, כמה שכולם פה דואגים לשלומי, כולל הצוות. הרבה יותר בטוח להיות כאן מאשר להסתובב ברחובות ניו יורק".

סטפני סיפרה שמקריאת המכתבים היא חשה "בחילה" אך היא החליטה בזמנו כי לא תראה את המכתבים לבעלה מארק. "הוא היה במצוקה וחש כאב גדול", היא אמרה. "הוא נפגע מהפרשה באופן כל כך עמוק, שהוא פשוט לא יכול היה להתגבר על כך". מארק מיידוף התאבד בתלייה בדצמבר אשתקד, שנתיים אחרי היום בו אביו נעצר בגין הונאת כספים בהיקף של כ-65 מיליארד דולר.

עוד באותו נושא
בחשבון של אשתו של מיידוף נמצאים לפחות 14 מיליון דולר מכספי ההונאה
התביעה נגד מיידוף נמשכת - למרות התאבדות הבן
בנו של הנוכל ברנרד מיידוף התאבד

(עדכון ראשון: 22:36)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully