וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: ח"כ הנגבי השעה את כהונתו בכנסת

9.11.2010 / 18:22

הנגבי מסר מכתב ליו"ר הכנסת ראובן ריבלין בו הוא מצהיר כי הוא משעה את כהונתו בכנסת, בעקבות הטלת הקלון שגזר עליו בית המשפט הבוקר

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכה: גדי וינסטוק. קריינות: אביב אברמוביץ')

ח"כ צחי הנגבי (קדימה) מסר הערב (שלישי) מכתב ליו"ר הכנסת ראובן ריבלין בו הוא מצהיר כי הוא משעה את כהונתו בכנסת. זאת בעקבות הטלת הקלון שגזר עליו בית המשפט הבוקר. המכתב ליו"ר הכנסת נכתב בכתב יד, ובו נכתב: "מכובדי, על פי סעיף 42 ב (א) לחוק יסוד הכנסת, הריני להודיעך כי אני משעה את כהונתי בכנסת החל מחצות היום, יום ג', 9/11/2010, ב' בכסלו התשע"א, ועד למועד שבו פסק הדין בענייני ייעשה סופי. בברכה, שלך, צחי הנגבי".

כזכור, בית משפט השלום בירושלים קבע הבוקר כי יש קלון במעשיו של חבר הכנסת צחי הנגבי (קדימה), שהורשע במתן עדות שקר במסגרת פרשת "המינויים הפוליטיים". המשמעות: כהונתו של הנגבי כחבר כנסת תושעה באופן מיידי. אם לא יוגש לבית המשפט המחוזי ערעור על החלטת בית המשפט השלום, תופסק חברותו של הנגבי בכנסת. עם זאת, הוא יוכל להתמודד לכנסת הבאה. בנוסף, בית המשפט הטיל על הנגבי קנס כספי בגובה עשרת אלפים שקלים.

בתגובה להטלת הקלון, אמר הנגבי: "הבוקר הזה הוא כואב וקשה. שמונה שנים רצופות ניהלתי מאבק משפט מתוך אמונה שהתוצאה תהיה מאוזנת וחיובית". הוא הוסיף: "קיבלתי עידוד מהעובדה שבפסק הדין הוחלט לזכות אותי מכל האישומים המרכזיים, אבל בית המשפט פסק את שפסק וככל שזה קשה יש לכבד את ההכרעה השיפוטית. לכן אתייצב בלשכת יו"ר הכנסת ואמסור הודעה על השעייתי מהכנסת עד להכרעה סופית בענייני אם יוגש ערעור".

  • עוד באותו נושא:
  • צחי הנגבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully