וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "זהו תקציב של צמיחה ויצירת עבודה"

פנחס וולף

25.10.2010 / 17:00

ראש הממשלה התייחס לתקציב המדינה שיעלה הערב להצבעה ראשונה בכנסת. לדבריו, מדובר ב"בשורה חשובה לעם ישראל". לפי נתניהו התקציב ידאג לחינוך וכן לתשתיות כמו הכבישים

ראש הממשלה בנימין נתניהו, התייחס בצהריים (שני) לתקציב המדינה שיעלה הערב להצבעה ראשונה ובירך על האיזון שהוא מהווה בין הכלכלה, החברה והביטחון. "היום אנחנו הולכים להעביר את התקציב הדו שנתי בקריאה ראשונה", אמר ראש הממשלה בפתח ישיבת סיעת הליכוד שהתקיימה במשכן הכנסת. "זהו התקציב הדו שנתי השני בתולדות המדינה ולמיטב ידיעתי גם בתולדות העולם", אמר.

לדברי נתניהו, "זהו תקציב של צמיחה ויצירת מקומות עבודה, ויש בו שתי בשורות: חיזוק תשתיות פיזיות, במסגרתו אנו משקיעים מיליארד וחצי שקל בסלילת כבישים, וחיזוק תשתיות אנושיות, הכולל שנת לימודים חינם בצפון ובדרום, ואנחנו מגבים את מרכזי המצוינות ונשיב לארץ את המדענים המוכשרים ביותר. זו בשורה חשובה לעם ישראל".

נתניהו הוסיף והתייחס לתיקון שביקש חוק ההסדרים לעשות בחוק המלגות לאברכים. לדברי ראש הממשלה, "אנחנו גם הולכים להעביר את תוכנית ויסקונסין ונעודד את כל אוכלוסיות מדינת ישראל להיכנס למעגל העבודה. אנחנו מפגרים בתשתיות ואנחנו פותרים זאת. אנחנו מפגרים בהשתתפות אוכלוסיות שלמות בשוק העבודה וגם את זה אנחנו הולכים לפתור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully