וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד בדריסת חשין נהג ללא רשיון

קובי מנדל, אריאל נוי ואיילה חננאל

19.6.2010 / 0:06

הנהג החשוד שדרס למוות את שניאור, בנו של השופט בדימוס מישאל חשין ונמלט מזירת התאונה, נהג ללא רשיון בשל דו"חות תנועה שלא שולמו. לנהג, טל מור, עבר פלילי והוא נעצר רק השבוע בחשד לשימוש בסמים

חטיבת דובר המשטרה

(טרם הסגרתו, ביקשה המשטרה את עזרת הציבור באיתור הנהג החשוד בדריסה. צילום: באדיבות משטרת ישראל)

טל מור, בן 26 מכפר ברוך, הוא הנהג החשוד שדרס למוות את רוכב האופניים שניאור חשין אתמול (שישי), ונמלט מזירת התאונה בצומת ירקונים. מור הסגיר עצמו לתחנת משטרת חיפה באמצעות עורך הדין שאדי סרוג'י, והוא נלקח לחקירה בידי צוות חוקרים מיוחד בתחנת ראש העין. ההרוג הוא בנו של שופט העליון בדימוס, מישאל חשין.

מור החזיק ברשיון נהיגה אמריקאי, אך רשיון הנהיגה הישראלי שלו לא חודש בשל דו"חות תעבורה שלא שילם. כמו כן, שהה מור בשני מועדונים סמוך למועד התאונה. מור מוכר למשטרה ונעצר לאחרונה רק השבוע. לפני חמישה ימים נעצר מור בכפר יהושוע, לאחר שבחיפוש שנערך על גופו נמצאו מספר גרמים של חומר החשוד כחשיש. הוא נלקח לתחנת המשטרה, שם הודה לדברי השוטרים באחזקה ושימוש, ואז שוחרר. בעברו שני רישומים פליליים נוספים - על שימוש בסמים ועל תקיפת שוטרים.

מור עצמו אמר לוואלה! חדשות כי הוא מצטער על שאירע. "אני לא יכול להסתכל למשפחה בעיניים", אמר. כשנשאל מדוע ברח, אמר הנהג כי לא הבחין שפגע בחשין. "לא הבחנתי שפגעתי במישהו, חשבתי שהרכב פגע במעקה הבטיחות והמשכתי בנסיעה", אמר הנהג. "לאחר מכן כשראיתי את הכתבות באינטרנט הבנתי שככל הנראה מדובר בי".

שניאור חשין, בן 43 תושב תל אביב, הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים. הוא נמצא כשהוא מוטל בצד הדרך בכביש מספר 5, במפגש עם כביש 444. צוות טיפול נמרץ של מד"א שהגיע למקום קבע את מותו. הדובר המבצעי של מד"א זכי הלר, מסר לוואלה! חדשות כי מדובר בתאונת פגע וברח.

חשין היה בעליה של חברת תיירות וספורט אתגרי. חבר קרוב של חשין אמר לוואלה! חדשות, כי "שניאור היה אדם מקסים. היינו יוצאים לצלילות יחד. היינו עושים הרבה פעילויות ספורטיביות יחד. הוא היה אבא נהדר לשלושה ילדים... אנחנו פשוט בהלם. כל החברים, שהיו יוצאים יחד לטיולים בטבע ועושים יחד ספורט אתגרי, מסרבים להאמין".

עדכון ראשון: 18:04

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully