וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד בריטי בן חמש נחטף בפקיסטן

טליה שחר

4.3.2010 / 16:26

משפחתו של ילד בריטי בן חמש שנחטף בפקיסטן מבקשת מחוטפיו לשחררו, מכיוון שאין באפשרותם לשלם כופר בסכום של 100,000 ליש"ט אותו הם דורשים

ילד בריטי בן חמש נחטף במהלך חופשה משפחתית בפקיסטן, וחוטפיו דורשים עבורו כופר של 100,000 ליש"ט. חבורה של שודדים מזוינים פרצה אמש (רביעי) לבית סבתו של הילד, סאהיל סעיד, בו שהה עם משפחתו. השודדים עינו את אביו במשך חמש שעות, לקחו כסף ותכשיטים וחטפו את סאהיל. לדברי המשפחה, שהיתה אמורה לחזור היום לביתה שבאולדהם, סמוך למנצ'סטר, אין ביכולתה לגייס את סכום הכופר. "הוא ילד קטן וחמוד שמסתדר עם כולם", אמרה ל"טיימס" הלונדוני אמו, אקילה נקאש, שנשארה בבריטניה. "במה הוא חטא? החזירו אותו".

אביו של סאהיל אמר כי לא שמע מהחוטפים מאז שדחה את דרישת לשלם את הכופר עד היום בצהרים, וכעת הוא חושש לגורל בנו. "הם לקחו אותי לחדר נפרד ועינו אותי", סיפר. "הם אמרו ' ניקח את הבן שלך, ואתה תצטרך לשלם לנו 100,000 ליש"ט".

מקורות משטרה בפקיסטן אמרו לעיתון כי השודדים נכנסו לבית, לאחר שהמשפחה פתחה את השערים כדי לאפשר למונית שהזמינו להיכנס. השודדים נמלטו עם סאהיל במונית, שנמצאה לאחר כן נטושה במרחק של כמה קילומטרים. גורם בכיר במשטרת פקיסטן מסר כי נהג המונית נעצר לחקירה.

לפי "הטיימס", בשנים האחרונות חלה עלייה בחטיפות לשם כופר באזורים עירוניים בפקיסטן. במקרים רבים הפושעים מתמקדים בבריטים ממוצא פקיסטנים, שנחשבים לאמידים יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully