וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכי צה"ל: "הגיע הזמן שיפסיקו להתעלל בנו"

10.11.2009 / 12:14

פגישה בין יו"ר ארגון נכי צה"ל לבין מנכ"ל משרד הביטחון לא הצליחה לפתור את המשבר. נציגי הנכים הודיעו כי ההפגנות יימשכו. "אנחנו לא צריכים להתבייש שאנו מבקשים את מה שמגיע לנו"

עוז מרון

(צילום: עוז מרון, עריכת וידאו: ענת ברק)

יו"ר ארגון נכי צה"ל חיים בר ומנכ"ל משרד הביטחון פנחס בוכריס נפגשו הבוקר (שלישי), אולם לדברי ארגון הנכים בפגישה לא הושגו הבנות ומאבקם יימשך. כ-200 נכים חסמו הבוקר את רחוב קפלן סמוך לקריה, והם מתכוונים להמשיך במאבק.

במסיבת עיתונאים שכינס ארגון הנכים בבית סוקולוב בת"א לאחר הפגישה הציגו הנכים את דרישותיהם, ובהן ביטול הקיצוצים שחלו לדבריהם במתן השירותים של משרד הביטחון ושיפור היחס אליהם.

מסיבת עיתונאים של ארגון נכי צה"ל  בבית סוקולוב תל אביב נובמבר 2009. אורי לנץ
הפגנת נכי צה"ל הבוקר/אורי לנץ

חיים בר אמר במסיבת העיתונאים כי "אנחנו פוליסת הביטוח של הילדים והנכדים, בכדי שהם יידעו שאם הם ייפגעו יהיה מישהו שיסייע להם. החוב של משרד הביטחון אלינו הוא לא חוב כספי אלא חוב מוסרי. אנחנו לא צריכים להיות מבויישים שאנו מבקשים את מה שמגיע לנו, אלא ללכת עם ראש מורם. אנחנו רוצים להיות אדונים לגורלנו. אף פקיד לא יחליט מה טוב לנו, באיזה אוטו ניסע או איזו תרופה יותר טובה. אנחנו אולי מוגבלים אבל אנחנו יודעים לחשוב".

שמעון נבון, יו"ר ועד נכי צה"ל, אמר במסיבת העיתונאים כי "אגף השיקום צריך להפוך עצמו ל'אגף השיבוש'. כולנו נכים בגופנו ובנפשנו, מספיק מצולקים מבחוץ ומבפנים .זהו מאבק למען כל העם. הגיע הזמן שיפסיקו להתעלל בנו". בתחילת מסיבת העיתונאים התנצלו הנכים בפני עם ישראל על חסימות הכבישים, אך הסבירו שהן נדרשות כחלק ממאבקם.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully