וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורשע אחד החשודים בתקיפת איטה פוגל

6.6.2007 / 20:07

אריק שכטר הורשע ע"י ביהמ"ש בכניסה למקום מגורים בנסיבות מחמירות, בשוד בחבורה ובחבלה בכוונה מחמירה של הקשישה מחיפה

בית המשפט המחוזי בחיפה הרשיע היום את אריק שכטר בתקיפת הקשישה איטה פוגל, בת 68 מחיפה, לפני כחמישה חודשים. שכטר הורשע במסגרת עיסקת טיעון בכניסה למקום מגורים בנסיבות מחמירות, בשוד בחבורה ובחבלה בכוונה מחמירה. סעיפי האישום נגדו בגין אחזקת סם ושימוש בו בוטלו. בפרשה עומדים לדין שני צעירים נוספים - סטפן בוריס ביג'ו ולירן הוברט.

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט המחוזי בחיפה לזרז את הכרעת הדין של שכטר. זאת במטרה לסיים את משפטו לפני שותפיו לשוד כדי שתוכל לזמנו להעיד נגדם.

שכטר, בוריס ביצ'ו והוברט הגיעו לביתה של פוגל, לאחר שחשבו כי בביתה נמצא סכום גדול של כסף. הם הורידו את מפסק החשמל ועם יציאתה של פוגל לחדר המדרגות התנפלו עליה ודחפו אותה לתוך הדירה. מכתב האישום עולה כי בוריסביצ'ו חסם את פיה בסרט דביק, הכה אותה ושפך עליה אקונומיקה לאחר שלא נמצא בביתה כסף. בהמשך הרטיבו אותה במים והצמידו לגופה שוקר חשמלי.

פרקליטו של שכטר, עו"ד אבי דגר, אמר בראיון לגלי צה"ל, כי למרשו לא היה חלק פעיל באירוע: "בית המשפט הרשיע אותו על סמך כתב אישום מתוקן, ממנו עולה כי למרשי לא היה שום קשר פיזי לשפיכת האקונומיקה ולכוויות הסיגריות שנגרמו לקשישה. הרשעתו בסעיפים אלה הם רק על סמך סעיף שותפות טכנית, ולא בגלל השתתפות פעילה במקרים אלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully