וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרצת לבית? מגיע לך למות

רועי כ"ץ

15.7.2009 / 11:06

בית המשפט המחוזי קבע היום תקדים חשוב ומשמעותי, שיהדהד בכל הדרום, כשזיכה את שי דרומי: יידע כל פורץ וגנב שהיום שבו הוא מחליט לשלוח יד לרכוש של אדם אחר יכול להיות יומו האחרון

בית המשפט המחוזי בבאר שבע העניק היום גושפנקא רשמית למה שכל תושבי הדרום יודעים שנים ארוכות – דרומית לקסטינה חוקי מדינת ישראל אינם תקפים. כמעט יובל שנים של הזנחה פושעת הפכו את הפריפריה הדרומית לאקס טריטוריה בה מושל הפחד. רכושם של מאות אלפי אזרחים שומרי חוק הפך טרף לעבריינים, כבישי הנגב הם נתיבי מוות בהם דוהרים פושעי תנועה, הגבול עם מצרים פרוץ והדרום הוא אסם הסמים של מדינה שלמה. זוהי המציאות בה חיים תושבי הדרום, זו האימה שעומדת מאחורי הלחיצה על ההדק של שי דרומי.

דמיינו את הלילה בו חודרים פורצים לביתכם, מרעילים את כלבי השמירה ומנסים בפעם המי יודע כמה לגנוב את רכושכם. דמיינו את הפחד לשלומם של בני המשפחה ולשלומכם שלכם. עכשיו דמיינו שיש בידיכם רובה או אקדח. וזהו ההבדל הגדול בין שי דרומי לבין שאר תושבי הדרום: ברגע הקריטי היה לו רובה והוא לחץ על ההדק. שי דרומי עשה את מה שכל אדם מפוחד ושפוי היה עושה במצבו - הוא הגן על עצמו ועל רכושו ושלח את האיש שמתפרנס מגניבה ושוד לפגוש את בוראו.

זהו לא יום חג לשלטון החוק בישראל. זהו יום עצוב מאין כמוהו. זהו היום שמוכיח שאין משטרה בישראל וכל אדם זכאי וצריך להגן על חייו ורכושו בכל אמצעי שעומד לרשותו. הרכב שופטים קובע היום תקדים חשוב ומשמעותי, תקדים שיהדהד מהר הנגב ועד ערד, מבקעת באר שבע ועד חבל אשכול. יידע כל פורץ וגנב שהיום בו הוא מחליט לשלוח יד לרכוש של אדם אחר יכול להיות יומו האחרון.

בניגוד לספין שיעשו חברי כנסת ערבים וראשי המגזר הבדואי, זהו פסק דין שאין לו קשר לדת, גזע או מין. כל מי שחי בנגב יודע שאין דוגמה מרהיבה יותר לדו-קיום יהודי ערבי מאשר עולם הפשע הדרומי. משפחות הפשע לא מתעניינות בחילוקי דעות על רקע לאומי או בזכות הגדרה עצמית של מישהו מלבד עצמן. הפשע משתולל במגזר הבדואי ואין מי שמגן על התושבים שומרי החוק בפזורה ובעיירות. אלה המקומות שמשטרת ישראל מדירה מהן רגליים. לתושבי הדרום, ערבים ויהודים כאחד, מגיעה משטרה שאינה מפחדת לרדוף אחר פושעים.

  • עוד באותו נושא:
  • שי דרומי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully