וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט, תתחיל להתכנס

רחביה ברמן

30.3.2006 / 11:17

רחביה ברמן מודיע לראש הממשלה המיועד שהוא מוכן למחול לו על חטאי העבר בתנאי שהוא באמת יתרכז במימוש מדיניותו

אהההההוד אולמרט, תודה שבאת. אשתדל לעשות את זה קצר, אז תקשיב בבקשה טוב. העבר מת, אוקיי? בשבילך, מה שאמר הנרי פורד שריר וקיים: ההיסטוריה היא קשקוש. ואני אפרט:

זה שעשית עבודה מזעזעת בירושלים, העמקת את עונייה והברחת מתוכה את היסוד היצרני והמפרה? זה מת. היה נחמד אם היית לומד כמה לקחים מהכישלון הזה, אבל מה שחשוב הוא שתשאיר את זה מאחוריך. לא בגלל זה אנחנו פה.

זה שאתה עושה רושם מושחת, וכל הזמן נדבקות אליך פרשיות של חשבוניות, נדל"נים וסיגרים וכל מיני חולירע? עזוב, היה. רק תתאפק ואל תעשה זאת שוב בכמה שנים הקרובות – לא שבתמונה הגדולה נורא אכפת לנו מזה כרגע (ועוזי דיין יכול לשבת בלול, כפי שראינו), אבל זה ייתן לאנשים מסוימים מנוף לעצור אותך.

זה שדפקת לעצמך את הקמפיין, עם התייהרות אולמרטית מכוערת שעשתה יותר נזק מאלף סיגרים? שוין, רק מי שלא רץ לא עושה טעויות, למרות שלאריק בטח היה משהו סרקסטי להגיד על היציאה האומללה הזו שלך. בכל מקרה, אתה עוד תשלם טוב-טוב על הטעות המסוימת הזו, אז באמת אין טעם לענות את עצמך.

אתה הולך לאכול הרבה מאד קש, למלמל הרבה מאד פסוקי תורה, להגיד הרבה בעזרת השם ובעיקר להזרים ימבה כסף למטרות, שאתה גם לא מאמין בהן וגם לא הולך להרוויח מהן. קשה, קשה, אבל זה מה יש.

למה? כי אתה הולך עכשיו להתיישב על הכיסא, לתת את התחת ולהתמקד אך ורק בדבר אחד: ביצוע מדיניות שהיא הסיבה היחידה שהמפלגה הפיקטיבית שלך קיימת. שום דבר, אבל שום דבר אחר לא חשוב. אף אחד לא מצפה ממך אישית לדאוג למסכנים, ובגלל זה דאגו המעסיקים שלך לסנדל אותך עם אנשים שכן ידאגו. רפי המסריח מהמוסד ידאג לסבא ולסבתא, ולאינטרסים של המיינסטרים החילוני והעובדים העניים ידאגו אבו-שפם ופורום "חברינו", עם קצת סיעתא דשמיא.

אתה? תתכנס זריז או שתחזיר את המפתחות, ונערבב ת'פתקים בכובע עוד פעם. וכדי שיותר מדי אנשים לא יזכרו כמה הם בעצם לא אוהבים אותך: דבר חלש, אתה מפחיד את הישראלולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully