וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלחימה בסוריה שוב זולגת: חייל צה"ל נפצע קל בגבול

החייל נפגע ברמת הגולן מירי נשק קל מאזור קוניטרה. הוא פונה לבית חולים, ונסיבות האירוע נבדקות. בשבוע שעבר התפוצצו פצמ"רים ברמת הגולן, שלא גרמו לנפגעים, וצה"ל תקף את מקורות הירי

כוחות צה"ל בגבול סוריה. ספטמבר 2014. ג'יליס
אזרחים בגולן משקיפים על הלחימה מעבר לגבול עם סוריה/ג'יליס

שוב זליגה ממלחמת האזרחים בסוריה: חייל צה"ל נפצע הערב (שני) באורח קל ברמת הגולן מירי נשק קל מאזור קוניטרה שבגבול ישראל-סוריה. החייל פונה לטיפול רפואי בבית החולים זיו בצפת, ונסיבות האירוע נבדקות.

ד"ר חוסיין עאמר, מנהל חדר המיון בבית החולים, סיפר כי החייל הפצוע הגיע עם פגיעת ירי בירך שמאל. "לאחר הטיפול הראשוני הוא יעבור הטריה וניקוי של הפצע בחדר הניתוח, וכן בדיקה נוספת שתראה שאין דימומים פנימיים בירכו", אמר. לדבריו, "למזלו של החייל, הקליע לא פגע בעצם או בכלי דם מרכזיים". לאחר הטיפול בחדר הניתוח הוא יאושפז להשגחה במחלקה האורתופדית.

בשבוע שעבר התפוצצה פצצת מרגמה בשטח פתוח בצפון רמת הגולן, ככל הנראה כחלק מזליגת הלחימה בין המורדים בסוריה לבין הצבא, מבלי לגרום לנפגעים. טרם הפיצוץ נשמעה אזעקה במרכז רמת הגולן ובצפונה, ובעקבותיה ירדו תלמידים בבתי הספר באזור למקלטים. צה"ל הגיב על הירי ותקף בטיל תמוז את העמדה שממנה הוא בוצע.

עוד בשבוע שעבר אירעו כמה מקרים שבהם התפוצצו פצמ"רים בצדו הישראלי של הגבול. פצצת מרגמה שנורתה מסוריה התפוצצה ביום שלישי שעבר באזור תל חזקה, ואחרת התפוצצה בשטח סוריה. גם יום קודם התפוצצה פצצת מרגמה בשטח ישראל במעבר קוניטרה. בכל המקרים לא היו נפגעים.

  • עוד באותו נושא:
  • צה"ל
  • סוריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully