וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקצין שנפצע בגולן טיפל בפצועים מהקרבות בסוריה

שלומי גבאי

28.8.2014 / 14:32

חבריו ליחידה ובני משפחתו של שחר דייסי, קצין גולני שנפצע אתמול מפגיעת כדור שנורה מסוריה, סיפרו כי דייסי מטפל כדרך קבע בפצועים ממלחמת האזרחים בסוריה. "קרה לנו נס", אמרה אימו

פינוי הקצין שנפצע מפצמ"ר בגבול סוריה, בית החולים רמב"ם. אוגוסט 2014. שי וקנין - סוכנות תצפית, מערכת וואלה! NEWS
פינויו של דייסי לבית החולים רמב"ם, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, שי וקנין - סוכנות תצפית

עשרות בני משפחה וחברים הגיעו היום (חמישי) לבית החולים רמב"ם בחיפה לבקר את סגן שחר דייסי, קצין צה"ל שנפצע אמש מכדור תועה שנורה מהשטח הסורי ברמת הגולן. שחר מאושפז במצב קל-בינוני במחלקה לניתוחי חזה ומתאושש מניתוח שעבר אתמול להוצאת הקליע שחדר לבית החזה הימני שלו.

הוריו ירדנה ושמשון ואשתו שרה לא זזים לרגע ממיטתו: "אני עובד ברמת הגולן ואתמול שמעתי בחדשות שיש אירועים סמוך לקוניטרה", סיפר אביו. "ידעתי ששחר עלה לאיזור הר אביטל עם יחידתו לאחר שהסתיימה הלחימה בעזה. במשך כשעה חייגתי לפלאפון של שחר ולא היה מענה, ופתאום שחר חייג אלי ואמר לי: 'אבא, אני נכנס לניתוח בבית החולים רמב"ם, הכל בסדר איתי אל תדאגו'. עזבתי הכל ונסעתי לבית החולים".

מתיחות בצפון - כותרות אחרונות
שקט מתוח בצפון: "לא צריך לעצור הכל בגלל טיל"
דיווח: צבא אסד תקף את עמדות המורדים בגבול ישראל
פצוע קל בפיצוץ פגז טנק סורי בצפון רמת הגולן
קצין נפצע בינוני ליד קוניטרה; המורדים השתלטו על המעבר

מעבר קונטרה מהצד הסורי. אוגוסט 2014. דרור עינב
רמת הגולן, אתמול/דרור עינב

הוא סיפר כי דאג לשחר כשהיה בלחימה בעזה, ודווקא נרגע כשעלה עם יחידתו לרמת הגולן. "לא ישנו לילות וכל פעם שדווח על אירוע קשה עם נפגעים הלב שלנו נפל, שחר לחם בשג'עיה בעזה, באזור הכי קשה וטיפל בפצועים. אחרי שיצאו מעזה ועלו לרמת הגולן הייתי רגוע יותר ואמרתי למשפחתי שאחרי עזה הכל יותר רגוע ובטוח, והנה שחר נפצע. היה לו ולנו הרבה מזל. זה יכול היה להסתיים גרוע הרבה יותר".

בני המשפחה טוענים כי הם עדיין לא יודעים מה קרה וממתינים לתחקיר צה"ל שיבחן האם מדובר היה בירי מכוון או בכדור תועה. "כששחר היה בעזה כל הזמן דאגתי והתפללתי לשלומו", אמרה אשתו שרה, "כאשר הסתיימה הלחימה והם עלו לגבול הצפון אבן נגולה מלבי. ידעתי ששם יותר בטוח. זה קצת אירוני שדווקא שחר, שטיפל בעשרות פצועים ממלחמת האזרחים בסוריה והציל את חייהם, נפגע דווקא מכדור סורי. אין דבר כזה כדור תועה".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

"הוא טיפל בפצוע עם אותה פציעה וידע מה לעשות"

שרה הוסיפה כי שחר חש בטוב וכי הוא כבר רוצה לחזור ליחידתו. שרה סיפרה כי בעלה סיפר לה בתחילה כי נפצע בתאונת דרכים, אולם כשקיבלה טלפונים מהצבא וכשראתה את הדיווחים בכלי התקשורת, היא הבינה מה קרה. "בגלל המרחק (הייתה בביתה במעלה אדומים - ש.ג) הגעתי יחסית מאוחר והוא היה בניתוח. שחר היה בהכרה וניהל את הטיפול בו. במהלך הלחימה בעזה הוא טיפל בפצוע עם אותה פציעה בדיוק ולכן ידע מה צריך לעשות במקרה כזה".

"קרה לנו נס", הוסיפה אימו ירדנה, "תודה לאל, הוא בסדר עכשיו. שחר טיפל בפצועים רבים שפונו לישראל מהקרבות בסוריה והציל כאלה שהיו על סף מוות ודווקא הוא נפצע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully