וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: צבא אסד תקף את עמדות המורדים בגבול ישראל

28.8.2014 / 8:20

תושבים דיווחו כי מטוסי חיל האוויר הסורי הפציצו את העמדות שתפסו המורדים באזור מעבר קוניטרה. המורדים מצדם טוענים כי האזור עדיין תחת שליטתם. בגולן מבקשים ממטיילים לא להגיע לאזור

צילום: שלומי גבאי, יותם אסרף, דוברות רמב"ם, רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק, יותם בן-דוד; קריינות: לירון בארי

מטוסי צבא סוריה הפציצו הלילה (חמישי) עמדות שתפסו המורדים באזור מעבר קונייטרה שברמת הגולן, כך דיווחו הלילה גורמים מקרב המורדים וכן תושבים באזור לסוכנות הידיעות רויטרס. גורמים אחרים מקרב כוחות המורדים טוענים כי למרות ההפגזות, הארגונים מצליחים "להחזיק מעמד בשטח". בשל זליגת הקרבות בסוריה לאזור ישראל, הודיעה הבוקר המועצה האזורית גולן כי היא מבקשת מציבור המטיילים להימנע מביקור בסמוך לאזור הגבול בקוניטרה ובתצפיות על סוריה בצד המזרחי של הגולן.

מורדים סורים בגבול ישראל - כותרות אחרונות
פצוע קל בפיצוץ פגז טנק סורי בצפון רמת הגולן
קצין נפצע בינוני ליד קוניטרה; המורדים השתלטו על המעבר

מעבר קונטרה מהצד הסורי. אוגוסט 2014. דרור עינב
האש נמשכת. מעבר הגבול ברמת הגולן, אתמול/דרור עינב

אותה זליגה גרמה ביממה האחרונה לשני פצועים בצד הישראלי. אתמול נפצע גבר בן 52 באורח קל מפיצוץ של פגז טנק שנורה מסוריה ונחת ביקב סמוך ליישוב בצפון הגולן. הפצוע פונה תחילה עצמאית מהמקום, אולם בהמשך חברה ניידת טיפול נמרץ של מד"א, אשר העבירה אותו לטיפול בבית החולים זיו בצפת. האיש נפצע מרסיס בצווארו, והוא סובל מחתכים.

מוקדם יותר אתמול נפצע קצין צה"ל באורח בינוני מירי בחזהו באותו אזור. הוא פונה במצב יציב באמצעות מסוק לבית החולים רמב"ם בחיפה, ואושפז בחדר ההלם. בשעות הצהריים נותח הקצין והרופאים הוציאו את הקליע מגופו. הצוות שטיפל בקצין מסר כי הניתוח הסתיים בהצלחה וכי אין פגיעות משמעותיות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
פינוי קצין צה"ל שנפצע מפצמ"רים ברמת הגולן מהגבול הסורי, אוגוסט 2014. חדשות MivzakLive, מערכת וואלה! NEWS
שני בני אדם נפצעו מפגזים תועים/מערכת וואלה! NEWS, חדשות MivzakLive

חמש פצצות מרגמה נפלו ביממה האחרונה בשטח ישראל ליד הגבול. מצה"ל נמסר כי ישראל תקפה את עמדת הירי של צבא סוריה וכי זוהתה פגיעה מדויקת במטרה. עוד נמסר כי "צה"ל רואה בצבא הסורי הגורם האחראי לכל ירי לעבר ישראל". רשת אל ג'זירה דיווחה כי המורדים השתלטו על צדו הסורי של המעבר.

לפניות לכתבת עדי חשמונאי: adihashmonai@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully