וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב הירי: פיקוד העורף עדכן את ההנחיות לציבור

צה"ל אוסר על התהקלות של יותר מ-300 איש ביישובים עד שבעה קילומטרים מהרצועה, ויותר מ-500 איש בטווח של 40-7 ק"מ מהגבול. תושבים בעוטף עזה התבקשו לשהות במרחבים מוגנים

צילום מסך

פיקוד העורף עדכן אמש (שלישי) את ההנחיות לציבור עקב ירי הרקטות והפרת הפסקת האש. במסגרת ההנחיות החדשות, נאסר על התכנסויות של יותר מ-300 איש בטווח של עד שבעה קילומטרים מגבול רצועת עזה, וכן נאסר על התגודדות של יותר מ-500 איש בטווח של 40-7 קילומטרים. ביישובים שבטווח של 80-40 ק"מ נאסר לקיים התקהלויות של יותר מאלף איש בשטחים פתוחים. במקביל, ראשי הרשויות בגוש דן ובמרכז הארץ קיבלו הנחיה לפתוח את המקלטים הציבוריים, בהן תל אביב, ראשון לציון, רחובות, נס ציונה, חולון, בת ים, רמת גן וגבעתיים. תושבי המועצות האזוריות אשכול ושער הנגב התבקשו הערב להישאר במרחבים מוגנים.

מלחמה בדרום - עדכונים שוטפים

הנחיות פיקוד העורף בהישמע אזעקה. פיקוד העורף
הנחיות פיקוד העורף/פיקוד העורף

בשעות הערב נורו מטחי רקטות לעבר יישובי ישראל. אזעקות נשמעו בתל אביב, בחולון, בבת ים, בראשון לציון, בבאר שבע, בבית שמש והסביבה, בשדרות ובמועצות אזוריות נוספות בדרום. כלי רכב עלה באש ליד מחלף קיבוץ גלויות בתל אביב לאחר שנפגע מרסיסים של רקטה שיורטה. רקטה נוספת יורטה בשמי ראשון לציון. חמש רקטות נפלו באזורים פתוחים באזור באר שבע. לא דווח על נזק או נפגעים.

חמאס לקח אחריות על ירי הרקטות לעבר גוש דן. גדודי אל-קסאם הודיעו כי שיגרו לתל אביב טיל 75-M ו"פג'ר 5" וטיל מסוג "J80" לעבר נמל התעופה בן גוריון.

מלחמה בדרום - כותרות נוספות:
גם ללא הפרת הפסקת האש, ספק אם התוצאה הייתה אחרת
לאחר הירי לדרום: ראשי רשויות במרכז פתחו מקלטים
ראשי רשויות בדרום: "להשתמש בתבונה בכוח הצבאי"

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

רקטה נפלה מוקדם יותר אתמול סמוך למרכז קניות במועצה האזורית חוף אשקלון. לא היו נפגעים אך נזק נגרם. קודם לכן נפלה רקטה בשטח פתוח לאשדוד ושתי רקטות יורטו מעל נתיבות. שתי רקטות נוספות נפלו בשטחים פתוחים במועצה האזורית אשכול.

הפסקת האש הופרה לראשונה בשעות אחר הצהריים, אז התפוצצו שלוש רקטות בשטחים פתוחים, שתיים באזור באר שבע ואחת באזור העיר נתיבות. כשעה לאחר מכן רקטה נוספת במועצה האזורית שדות נגב. לא נשמעו אזעקות טרם הנפילות ולא דווח על נפגעים או על נזק.

(עדכון ראשון: 23:13)

הנחיות מעודכנות של פיקוד העורף. אוגוסט 2014. פיקוד העורף
הנחיות מעודכנות של פיקוד העורף. אוגוסט 2014/פיקוד העורף
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully