וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: רגע פגיעת הרקטה בכלי רכב בקריית גת

1.8.2014 / 0:05

מצלמת אבטחה המוצבת בסמוך למקום שבו התפוצצה רקטה ופגעה בכלי רכב תיעדה את רגע הפגיעה. גבר כבן 30 נפצע באורח קשה מרסיסים, שניים נפצעו קל ושבעה לקו בחרדה

צילום: ישראל דרעי

כלי רכב נפגע אתמול (חמישי) מרקטה ששוגרה מרצועת עזה. מצלמת אבטחה בבניין סמוך תיעדה את רגע הפגיעה. גבר כבן 30 ששהה בסמוך נפצע באורח קשה מרסיסים. שניים נוספים נפצעו באורח קל ושבעה לקו בחרדה. רקטה נוספת התפוצצה בשטח פתוח בעיר מבלי לגרום לנפגעים או לנזק.

כמו כן, מטח רקטות נורה לעבר מרכז הארץ. מערכת "כיפת ברזל" יירטה שתי רקטות בשמי תל אביב. שברים גדולים נפלו בעיר. איש לא נפגע. מוקדם יותר יורטו שתי רקטות מעל העיר אשקלון ומעל המועצה האזורית חוף אשקלון. שתי רקטות נוספות התפוצצו בשטח הרצועה.

אתמול בצהריים התפוצצה סמוך לבית ספר וגן ציבורי בשדרות, ונזק נגרם למבנה. במהלך היום היו יירוטים בשמי שדרות והמועצה האזורית שער הנגב, ורקטות התפוצצו בשטחים פתוחים באזורים שונים בעוטף עזה ובעיר אשקלון. איש לא נפגע.

מבצע "צוק איתן" - כל הכותרות:
מאבקו של לוחם שנפצע בעזה: "הדרך להחלמה ארוכה"
מתן גוטליב נטמן: "לקחו את הפרח של חיינו"
13 נפצעו מפגיעת פצמ"ר במועצה האזורית אשכול

רגע פגיעת הרקטה בקריית גת. מערכת וואלה! NEWS
תיעוד רגע הפגיעה/מערכת וואלה! NEWS

גם פעילות הצבא ברצועת עזה נמשכת. מצה"ל נמסר כי מאז חצות חוסלו 15 מחבלים ברצועה. ממשרד הבריאות בעזה נמסר כי 82פלסטינים נהרגו אתמול. בכך עלה מניין ההרוגים מתחילת המבצע ל-1,440 בני אדם. 8,220 בני אדם נוספים נפצעו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
רקטה פוגעת בבניין בקריית גת. מתן שמעונוב,
כלי הרכב שנפגע עולה באש/מתן שמעונוב

בינתיים, המשא ומתן בין ישראל לחמאס להפסקת אש נקלע למבוי סתום – זאת על פי גורם פלסטיני בכיר. לדבריו, מאז יום רביעי התקיימו שורה של התייעצויות ודיונים בין הצדדים השונים במאמץ להשיג הסכמה לעצור את הלחימה ל-72 שעות. על פי הגורם, ישראל התעקשה שבמהלך ההפוגה ימשיכו כוחות צה"ל להרוס מנהרות, ואילו חמאס דרש כי פעילות זו תיפסק. עם זאת, הארגון הסכים לכך שכוחות צה"ל יישארו ב-72 הללו בתוך הרצועה. לדבריו, הודעת ממשלת ישראל היום כי פעילות צה"ל נגד המנהרות תימשך עם הפסקת אש או בלעדיה מסכלת גם את המאמצים האלה.

לאחר שבכירים ישראלים הגיעו ביום רביעי לקהיר כדי לדון בהפסקת אש אפשרית, אך ככל הנראה לא נשלחה נציגות של חמאס למקום, הבהיר הגורם הבכיר כי משלחת פלסטינית תבקר בקהיר רק לאחר שהפסקת אש תיכנס לתוקף. לדבריו, אם תהיה נסיגה חד-צדדית של ישראל, יעמוד חמאס בדילמה קשה – אם להמשיך לתקוף את ישראל או לא.

(עדכון ראשון: 23:05)

נפילת רקטה בקריית גת, יולי 2014. יותם רונן
נפילת רקטה בקריית גת, יולי 2014/יותם רונן
נפילת רקטה בקריית גת, יולי 2014. יותם רונן
נפילת רקטה בקריית גת, יולי 2014/יותם רונן
נפילת רקטה בקריית גת, יולי 2014. יותם רונן
נפילת רקטה בקריית גת, יולי 2014/יותם רונן
רקטה פוגעת בבניין בקריית גת. מתן שמעונוב,
רקטה פוגעת בבניין בקריית גת/מתן שמעונוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully