וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאבק של לוחם מגלן הפצוע: "הדרך להחלמה ארוכה"

31.7.2014 / 22:37

רמי, אביו של דניאל שנפצע אנושות בקריסת מבנה באזור חאן יונס, הודה כי למרות שבנו עבר שלושה ניתוחים "הוא טרם יצא מכלל סכנה". עם זאת, אמר: "הרופאים מביעים אופטימיות זהירה"

צילום: שי מכלוף בני ואינר, עיריית קריית גת, דו"צ, רויטרס; עריכה: יותם בן-דוד; קריינות: לירון בארי

יממה לאחר שדניאל, לוחם ביחידת העילית מגלן, נפצע באורח אנוש בקריסת מבנה ממולכד באזור חאן יונס, נשמע היום (חמישי) אביו, רמי, עדיין מודאג מאוד ממצבו. "דניאל עבר יומיים לא פשוטים", סיפר רמי, שבנו מאושפז בבית החולים סורוקה שבבאר שבע. "הוא הגיע במצב מסובך ובעייתי, ועבר עד כה שלושה ניתוחים". לדבריו, "הוא עדיין מוגדר כפצוע שלא יצא מכלל סכנה, אך הרופאים מביעים טיפת אופטימיות זהירה".

אביו של דניאל חלק מעט מהרגשות הקשים שליוו אותו עם היוודע דבר פציעתו של בנו במסגרת המבצע ברצועה. "בנאדם לא מתכנן דברים כאלו", הודה. "כשמוסרים פרטים על דבר כזה זה לא קורה בצורה מדויקת, אבל אתה מייחל ומקווה שזה יהיה הדבר הכי פחות קריטי שיכול להיות". לסיכום, הדגיש רמי שהוא מבין שהדרך להחלמתו של בנו "עוד ארוכה".

מבצע "צוק איתן" - סיקור מיוחד:
מתן גוטליב נטמן: "לקחו את הפרח של חיינו"
"מחמם את הלב": חברי הקצין שנפל צעדו בעד המבצע
13 נפצעו מפגיעת פצמ"ר במועצה האזורית אשכול

אביו של לוחם מגלן שנפצע אנוש: "אי אפשר להתכונן לזה". מערכת וואלה! NEWS
"בנאדם לא מתכנן דברים כאלו". רמי, אביו של דניאל/מערכת וואלה! NEWS

אחר הצהריים התפרסמו ממצאי תחקיר קריסת המבנה, בו נהרגו שלושה לוחמי מגלן: סמל-ראשון מתן גוטליב, בן 21 מראשון לציון, סמל-ראשון עומר חי, בן 21 מסביון וסמל-ראשון גיא אלגרנטי, בן 20 מתל אביב. לפי התחקיר, המבנה הממולכד שקרס על הלוחמים באזור חאן יונס היה מרפאה של אונר"א, סוכנות האו"ם לפליטים פלסטיניים. כמו כן, קצין בכיר בפיקוד דרום חשף כי "חמאס הסתיר בתוך קיר במרפאה 12 חביות של חומר נפץ וכל אחת מהן שקלה 80 ק"ג".

מבצע "צוק איתן" - עדכונים שוטפים

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מבנה מרפאת אונר"א שחלק ממנו קרס על הלוחמים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ממצאי התחקיר מעלים כי בטרם נכנסו כוחות מגלן אל המרפאה נורה פנימה פגז מחשש שהיא ממולכדת. לאחר מכן, פרץ פנימה כוח מיוחד של מגלן יחד עם לוחמים מהיחידה לסילוק פצצות, שפועלים מאז תחילת המבצע בתיאום הדוק יחד עם לוחמי החי"ר והיחידות המיוחדות. אל המבנה נכנסו גם לוחמים מיחידת הכלבנים עוקץ.

עם כניסת הכוחות פנימה, נשמע פיצוץ עז וחלק משמעותי מהמבנה קרס על הלוחמים. כתוצאה מכך, נהרגו שלושת הלוחמים ממגלן. כמה לוחמים נוספים, בהם גם דניאל, נפצעו בדרגות שונות בשל הפיצוץ. כמו כן, דחפור הנדסי עליו היו כמה לוחמים נטה על צדו בשל ההדף הרב שנגרם מכמות חומרי הנפץ הגדולה שהוסתרה במקום וגרם לפציעתם של לוחמים מחיל ההנדסה.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully