וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשת המג"ד הפצוע קיבלה את מכתבו מוכתם בדם

25.7.2014 / 14:57

דניאלה, אשתו של סגן אלוף שי סימן טוב אשר נפצע אתמול באורח קשה, קיבלה את המכתב שכתב לה מהשטח ונשא עליו בעת הלחימה. "אמרתי לו לפני כן שאני לא אוהבת את הרעיון הזה"

מפקד גדוד 12 בחטיבת גולני, סגן-אלוף שי סימן טוב שנפצע אתמול באורח קשה, סיפר בטלפון לאשתו, דניאלה, שכתב לה מכתב. היום (שישי), היא קיבלה את המכתב מוכתם בדמו של בעלה, אשר מורדם ומונשם כעת. את הבשורה הקשה על פציעתו היא קיבלה לאחר שערכה ביקורים בבתי חולים בארץ על מנת לשמח את החיילים שנפצעו במהלך המבצע.

מבצע "צוק איתן" - סיקור מיוחד
הותר לפרסום: לוחם במילואים נהרג ברצועת עזה
כוננות מוגברת בירושלים: "לא נאפשר הפרות סדר"
"הרכבת האווירית" מתמהמהת: ישראלים תקועים באתונה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"כתב לי מילות אהבה". המכתב ששמר סימן טוב בווסט במהלך הפעילות המבצעית/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הפחד תמיד קינן בי, הוא היה בכל המבצעים האפשריים. יום לפני שנפצע, הוא התקשר אליי וסיפר לי שכתב לי מכתב. אמרתי לו שאני לא אוהבת את הרעיון הזה", שחזרה דניאלה את התחושות בטרם התבשרה על פציעתו. "היום קיבלתי את המכתב עם הדם שלו עליו ביחד עם מכתב שאני כתבתי לו לפני שיצא וביקשתי שיפתח כשייכנס לרצועה".

סגן-אלוף סימן טוב, שנפצע מהתמוטטות קיר של מנהרה שנחשפה בשכונת שג'אעיה, שמר את שני המכתבים בתוך הווסט שלו בעת הלחימה. "הוא כתב לי מילות אהבה", סיפרה דניאלה על תוכן המכתב. היא הוסיפה: "החברים הטובים שלו לא זזים ממני, המשפחה שלי ושלו נמצאים פה כל הזמן".

חטיבת גולני חשפה מנהרה ובה תשתיות שונות בלב הכפר שג'אעיה. יולי 2014. דובר צה"ל
אחת ממנהרות הטרור שחשפה חטיבת גולני השבוע/דובר צה"ל

עבור דניאלה, התמונה מאוד עמומה כעת. "אף אחד לא מסביר לי על אופי הפציעה", היא מספרת. סימן טוב היה אמור לעבור לתפקיד ראש ענף חי"ר בצאלים בעתיד הקרוב, אך כעת לא ברור מה יהיה בהמשך. "אף אחד לא אומר לי אם פוצצו מנהרה והיא נפלה עליו, או שזו פציעה בגלל בית שנפל. ניסו להעיר אותו טיפה בבוקר, הוא רק פקח את העיניים והזיז את הראש כששמע את הקול שלי".

לפניות לכתב שבתי בנדט: sben72@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully