וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל יפרח ובייניסיאן קסהון שנהרגו בעזה הובאו למנוחות

22.7.2014 / 15:43

סמ"ר יפרח שנהרג באסון הנגמ"ש נקבר בנוכחות משפחתו וחבריו. "היינו אמורים להיות יחד לנצח", ספדה לו בת זוגו. גיסו של רב-סמל בכיר קסהון: "היית אריה בג'ונגל של עזה"

צילום: דוד קורן, יותם רונן, עריכה: יאיר דניאל

שני חיילי צה"ל שנהרגו אתמול בשתי היתקלויות ברצועת עזה, טל יפרח, בן 21 מראשון לציון, ובייניסיאן קסהון, בן 39 מנתיבות, הובאו היום (שלישי) למנוחות בעירם בליווים של מאות בני משפחה וחברים.

"עברתי איתו את בית הספר, עברתי איתו את הצבא שלי. היינו צריכים להתחתן", ספדה נעם, בת זוגו של יפרח. "לא רבנו, כל כך אהבנו אחד את השני. כל הזמן דיברנו על זה שחבל שלא הכרנו בגיל יותר מאוחר, כי אנחנו צריכים לחכות כדי להתחתן. היינו אמורים להיות יחד לנצח. ארבע השנים הכי מאושרות בחיים שלי, וזה נגמר טל שלי, זה נגמר".

מבצע "צוק איתן" בעזה: עדכונים שוטפים

טל יפרח. באדיבות המשפחה
"רוח התנדבות וגבורה, אחווה וערבות הדדית". סמל ראשון טל יפרח/באדיבות המשפחה

סרן משה אוחיון, שלחם עם יפרח בעזה, ספד לטל וסיפר על חייל יוצא דופן. "מפקדיך מספרים כי לכל אורך הכשרתך ושירותך הצטיינת ושימשת דוגמה ומופת. היית אחד מהלוחמים הטובים ביותר לבצע את המשימות שהוטלו במבצע 'צוק איתן'. מפקדיך בטחו והאמינו בך וביכולותיך המיוחדות. הלכת חדור אמונה ופעלת על פי הערכים עליהם חונכנו מבית - ללא פשרות, עם שאיפה למצוינות, וכל זאת תוך כיבוד הזולת ואהבת רעיך". בסוף דבריו אמר כי "דמותו תעמוד לנגד עינינו בכל אשר נלך ונמשיך לצעוד על פי הערכים שאפיינו אותו: רוח התנדבות וגבורה, אחווה וערבות הדדית".

מבצע "צוק איתן" - כותרות אחרונות:
תחקיר פיצוץ הנגמ"ש: "הוא התלקח והפך לכדור אש"
אוהד הקדיש את כל חייו לחברה - ונהרג בעזה
גורלו של הנעדר לא ברור - חמאס כבר חוגג "חטיפה"
בנו של מח"ט שנהרג באינתיפאדה השנייה נפצע בעזה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
הלווייתו של החייל בייניסיאן קסהון, שנפל במהלך מבצע צוק איתן, בבית העלמין בנתיבות, יולי 2014. יותם רונן
בחר לחזור להילחם למרות שנפצע". חברים ומשפחה נפרדים מבייניסיאן קסהון, היום/יותם רונן
הלווייתו של החייל בייניסיאן קסהון, שנפל במהלך מבצע צוק איתן, בבית העלמין בנתיבות, יולי 2014. יותם רונן
הותיר אחריו אישה בחודש התשיעי להריונה ושלושה ילדים. הלווייתו של קסהון, היום/יותם רונן

רב-סמל בכיר בייניסיאן קסהון, שנהרג בתקרית חדירת מחבלים ליד ניר עם, נטמן בשעות הבוקר בנתיבות והוא בן 39. קסהון היה גשש בקבע בחטיבה הצפונית של אוגדת עזה. הוא הותיר אחריו אישה בחודש התשיעי להריונה ושלושה ילדים קטנים. "למרות שנפצע בהתהפכות ג'יפ בפעילות, הוא בחר לחזור ולהילחם ברצועה – שם גם נהרג", ספד לו גיסו. "אני מנסה לעצור את הדמעות, אבל לא נשאר לי מקום בעיניים. אתה גיבור. איזו עוצמה הייתה לך ומסירות נפש".

בשעות הצהריים הותר לפרסום כי סמל ראשון אביתר תורג'מן, לוחם בחטיבת הצנחנים, בן 20 מבית שאן, נהרג הבוקר בהיתקלות ברצועת עזה. הוא הועלה מדרגת סמל לדרגת סמל ראשון לאחר מותו.

3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully