וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמל אורון שאול הוא החייל הנעדר; "סיכוי קלוש שהוא חי"

ראש אכ"א ביקרה בביתו של שאול ועדכנה את משפחתו. היא ציינה כי הסיכוי שהוא בין החיים קלוש, אף כי צה"ל אינו יודע בוודאות מה עלה בגורלו. המשפחה: "מבחינתו אורון לא חלל"

צילום: ערן גילווארג, דובר צה"ל, רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ'

סמל אורון שאול, בן 21 מפוריה עילית, הוא הלוחם הנעדר מהנגמ"ש שנפגע מירי טיל ביום ראשון בשכונת שג'אעיה בעיר עזה - כך הותר היום (שלישי) לפרסום. ראש אכ"א, אלופה אורנה ברביבאי, ביקרה אתמול בבית משפחתו של שאול. לאחר שסיפרה ברביבאי להורים על השתלשלות הבדיקה בנוגע לגורל בנם, אמר אחד מבני המשפחה כי מבחינתה החייל חי. בתגובה אמרה ראש אכ"א כי הסיכוי שהוא בין החיים קלוש. עם זאת, צה"ל אינו יודע בוודאות מה עלה בגורלו.

רחלי גזית, בת דודתו של שאול, מסרה הודעה לתקשורת בשם המשפחה. "ראש אכ"א ורמ"ח נפגעים היו בערב הודיעו שלפי ממצאים בזירה ובנגמ"ש זוהו שישה חללים. מכל הממצאים שנבדקו לא נמצאו ממצאים של אורון", אמרה גזית. "ישנים ממצאים נוספים, הבדיקות לא הסתיימו. אנחנו בקשר רציף עם גורמי הצבא. חשוב לנו להגיד שכל עוד הבדיקות לא הסתיימו ואין ממצאים חד-משמעיים, מבחינת המשפחה – אורון לא חלל".

מבצע "צוק איתן" - כל הכותרות:
מח"ט גולני השתחרר מבית החולים: "חוזר אל הלוחמים"
תיעוד חדש: סיכול חדירת המחבלים לניר עם
עדות מחילוץ הנגמ"ש: "עלה באש במשך שעות"

סמל אורון שאול הוא החייל הנעדר מאסון הנגמ"ש. ערן גילווארג
סמל אורון שאול/ערן גילווארג

ח"כ אלעזר שטרן, ראש אכ"א לשעבר, ביקר בבית משפחת שאול, ואמר כי מדובר באנשים חזקים. "יצאתי מהמפגש הזה גאה באכ"א, בצה"ל ובממשלת ישראל שהופכים כל אבן בשביל לברר על לרמת ביטחון של 100% איך אפשר לפתור את האי-וודאות קודם כול", אמר ח"כ שטרן בצאתו מהבית בפוריה עילית. "המשפחה יודעת לשמור את הכאב ככל הניתן רק לעצמה ולדעת שאת ההתבטאויות בחוץ שומעים לא רק אזרחי ישראל, אלא גם הצד השני שמחכה לכל שביב של תחושות כדי לעשות בו שימוש".

הבוקר הודיע צה"ל כי אחד מהלוחמים שהיו בנגמ"ש שנפגע מירי טיל ביום ראשון נעדר, וכי רק שש גופות זוהו בוודאות. "עד כה זוהו בוודאות שישה חללים, וזאת לנוכח מורכבות האירוע. מאמצי הזיהוי והבירור באשר ללוחם השביעי ממשיכים להתבצע בכל הערוצים", נמסר.

אנשי הרבנות הצבאית וכוח של היחידה לאיתור נעדרים באגף כוח האדם (אית"ן) מנהלים ביומיים האחרונים מאמץ מוגבר לאיתור החייל הנעדר. הבוקר התקיימו התייעצויות נוספות על האפשרות לחפש ולאתר שרידים מהנגמ"ש.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ששת ההרוגים שזוהו באסון הנגמש/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד הותרו לפרסום שמותיהם של חמישה הרוגים בתקרית - סמל ראשון שחר תעשה, בן 20 מפרדסיה; סמל ראשון דניאל פומרנץ, בן 20 מכפר אז"ר; סמל ראשון אורן נח, בן 22 מהושעיה; סמל שון מונדשיין, בן 19 מתל אביב וסמל בן וענונו, בן 19 מאשדוד. שמו של סמל מקס שטיינברג, בן 24 מבאר שבע, הותר לפרסום אתמול.

עשן מיתמר משכונת שג'אעיה בעיר עזה – מבצע צוק איתן, 20 ביולי 2014. AP
הלחימה בשכונת שג'אעיה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully