וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה נפצעה קל מרסיסי רקטה בגן ילדים בגן יבנה

18.7.2014 / 19:51

הרקטה התפוצצה בחצר גן הילדים שהיה ריק באותה שעה. האישה נפצעה משברי זכוכיות. נזק רב נגרם למבנה, כמו גם למבנה סמוך ולבית הכנסת הנמצא ממול. חבלנים סגרו את הזירה

צילום: יותם רונן, בני ואינר, אבי כהן, דובר צה"ל, רויטרס; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: לירון בארי

רקטה שנורתה היום (שישי) מרצועת עזה פגעה פגיעה ישירה בלב שכונת מגורים בגן יבנה. מסתבר כי הרקטה שהתפוצצה נפלה בחצר מבנה שבו ישנו גן ילדים, אולם הודות לשעה המאוחרת, המקום היה ריק מאנשים. אישה אחת כבת 40, שהייתה בסמוך למקום הנפילה, נפצעה קל משברי זכוכיות. נזק רב נגרם למבנה, כמו גם למבנה סמוך ולבית הכנסת הנמצא ממול.

"צוק איתן": עוד כותרות
3 חיילי צה"ל נפצעו קל מפגיעת רקטה בטנק ברצועה
כך הצליח חמאס המתוסכל לגרור את ישראל לעזה. פרשנות
"פגז נחת בחדר השינה - 3 אחים נהרגו בעזה"

אנשי כוחות הביטחון, כמו גם מכבי האש הגיעו למקום הנפילה וסגרו את הזירה - זאת אחרי שנמצא כי רסיסים של הרקטה שהתפוצצה פגעו בבלוני הגז של המבנה.

מחצות היום שיגרו ארגוני הטרור כ-105 רקטות ופצצות מרגמה לעבר שטח ישראל. 73 רקטות נפלו בשטחים פתוחים, ושלוש התפוצצו בשטחים מיושבים. סוללות "כיפת ברזל" הפרושות ברחבי המדינה יירטו היום לפחות 29 רקטות.

סמוך לשעה 18:00 נורה מטח לעבר גוש דן, ודובר צה"ל מסר ששתי רקטות יורטו. לא היה נזק ולא היו נפגעים. באותה שעה נורה מטח גם לעבר אשדוד וגן יבנה, והיו במקרה זה עוד ארבעה יירוטים. מוקדם יותר היה יירוט של רקטה גם בשמי נתיבות.

בית בגן יבנה נפגע פגיעה ישירה מרקטה, יולי 2014. יניר יגנה, מערכת וואלה! NEWS
חצר הגן, הערב בגן יבנה/מערכת וואלה! NEWS, יניר יגנה

בתוך כך פעולת כוחות צה"ל ברחבי רצועת עזה נמשכת בשורת זירות. לפי דובר צה"ל, עד כה נהרגו לפחות 20 מחבלים בהיתקלויות עם הלוחמים מחטיבות הנח"ל, הצנחנים וגבעתי. הפלסטינים כבר מדווחים על 30 הרוגים.

"החל מאתמול בלילה כוחות גבעתי, לצד שריון והנדסה, החלו במתקפה נגד יעדי טרור של חמאס", אמר מפקד חטיבת גבעתי אל"מ וינטר לאחר הפעולה. "כוחות החטיבה איתרו עד כה פירי מנהרות התקפיות והרגו מחבלי חמאס בהיתקלויות שונות. חטיבת גבעתי תמשיך לעמוד בקו הקדמי ותפעל בנחישות להגנה ומתן ביטחון לתושבי ישראל".

הרמטכ"ל רב-אלוף בני גנץ הוסיף כי הפעולה הקרקעית מתרחבת. "אנחנו עם הישגים מוצלחים מאוד הן בפגיעה באויב והן בחשיפת התשתיות שלו", אמר, "אנחנו מתכוונים להמשיך ולהרחיב אותה ולשנות אותה ככל שנידרש". בעקבות הנפגעים בקרב כוחות צה"ל שעד כה איבד לוחם אחד, "עוד יהיה חיכוך ויהיו רגעים קשים". לדבריו, "חמאס ויתר ארגוני הטרור בעזה חוטפים מכות כואבות, קשות ומתמשכות. מאמצים של שנים שהם עשו בבניין הכוח ובבניין הרקטות, הטילים, הפיגועים והמנהרות -כולם עד עכשיו התנפצו על גלי היכולת של מדינת ישראל וצה"ל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
יירוט רקטה בשמי אשדוד במבצע צוק איתן, יולי 2014. אדי פוטשניקוב, תמונות גולשים
היירוטים מעל אשדוד, היום/תמונות גולשים, אדי פוטשניקוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully