וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבי יישובים הסמוכים לגדר התבקשו להישאר בבתיהם

במקביל לכניסה הקרקעית לרצועה, פיקוד העורף הורה לכל תושבי עוטף עזה לשהות במרחק של עד 15 שניות מהמרחב המוגן, ובחלק מהם הורה צה"ל לתושבים שלא לעזוב את בתיהם או את המרחב המוגן

כלי שריון של צה"ל בגבול רצועת עזה. 19 בנובמבר 2012. רויטרס
כוחות של צה"ל בסמוך לרצועת עזה, הערב/רויטרס

פיקוד העורף הורה הערב (חמישי) לתושבי היישובים הסמוכים לגדר עם רצועת עזה, לשהות במרחק של עד 15 שניות מהמרחבים המוגנים, כאשר ביישובים מסוימים התבקשו התושבים שלא לעזוב את בתיהם כלל. זאת, במקביל להרחבת מבצע "צוק איתן" ולכניסת כוחות קרקעיים לרצועה.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ושר הביטחון, משה יעלון, הנחו את צה"ל לפתוח בפעולה קרקעית ברצועת עזה כדי לפגוע במנהרות הטרור שבאזור. נמסר כי ההוראה לפעולה הלילה קיבלה את אישור הקבינט המדיני-ביטחוני, "אחרי שישראל הסכימה להצעה המצרית להפסקת אש ואילו החמאס דחה אותה והמשיך בירי רקטות על ערי ישראל".

מבצע "צוק איתן" - כותרות אחרונות
בפעם השנייה השבוע: חיל האוויר יירט מזל"ט שחדר מהרצועה
צפו בחמאס מזהיר: "טיפשים, לא בטוח שתחזרו מעזה"
פעילי ימין התפרעו בהפגנת שמאל בתל אביב: "לכו לעזה"

שידור ישיר מגבול רצועת עזה (צילום: רויטרס)

LIVE

"חמאס גם לא כיבד את הפסקת האש ההומניטרית שיזם האו"ם, והמשיך בירי על ישראל בזמן ההפוגה", נמסר הלילה בהודעת הממשלה. "לאור התוקפנות הנפשעת והבלתי פוסקת של החמאס והחדירה המסוכנת לשטחה של ישראל, ישראל מחויבת לפעול להגנת אזרחיה. מבצע 'צוק איתן' יימשך עד להשגת מטרתו – להשיב לאזרחי ישראל את השקט לתקופה ממושכת, תוך פגיעה משמעותית בתשתיות חמאס ושאר ארגוני הטרור".

דובר צה"ל מסר כי כוחות יבשה גדולים של צה"ל החלו הלילה בפעולה ממוקדת לסיכול תשתיות טרור ברצועת עזה. "צה"ל החל במימושה של מדרגת פעולה נוספת במדרג הפעולות העולה של מבצע 'צוק איתן', ובשלב זה של המבצע פועלים בשטח רצועת עזה כוחות חיל הרגלים, שריון, הנדסה, ארטילריה ומודיעין בשיתוף פעולה עם זרועות האוויר והים ובסיוע השב"כ וגורמי ביטחון אחרים, בהובלת פיקוד הדרום". עוד נמסר כי הפעולה "תימשך בהתאם להערכת מצב רציפה שמקיים המטה הכללי של צה"ל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
פלסטינים נוהרים לכספומטים ברצועת עזה בזמן ההפוגה ההומניטרית, 17 ביולי 2014. רויטרס
פלסטינים בדרכם למשוך כספים בזמן ההפוגה, הבוקר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully