וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתו של דרור כמעט הצטרפה לאביה שנהרג ו"ניצלה בנס"

16.7.2014 / 13:48

בתו בת ה-11 של הגבר שנהרג מפגיעת פצמ"ר סיפרה בהתרגשות לחברותיה שהיא תצטרף לאביה בחלוקת מזון לחיילים, אך לבסוף לא נסעה. אלמנתו נאלצה למסור היום את הבשורה לבנם

צילום: דוד קורן, עריכה: יאיר דניאל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מודעת האבל בכניסה לבית חנין, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

בני משפחת חנין מהיישוב בית אריה התעוררו הבוקר (רביעי) למציאות חדשה. אב המשפחה, דרור חנין בן ה-37, נהרג אתמול כשבא לחלק מזון לחיילים סמוך למעבר ארז בגבול רצועת עזה. יואב בן החמש, בנו האמצעי, קיבל הבוקר את הבשורה הקשה מאמו, שעדיין מתקשה לעכל את שקרה. היא הסבירה לו לראשונה שאביו לא ישוב עוד: "אבא נהרג".

בני משפחתו של חנין סיפרו הבוקר לוואלה! חדשות כי בתו ה-11 ביקשה להתלוות אליו לחלוקת המזון שבה נהרג, אך לבסוף נשארה בבית. "במשך יומיים היא התלהבה שהיא הולכת לעזור לחיילים ולחלק להם אוכל. היא סיפרה על כך לחברותיה ולמורה שלה בבית הספר, אך בסוף היא לא יצאה איתו לחלוקה וניצלה בנס".

מבצע ”צוק איתן”, היום התשיעי: עדכונים שוטפים
הבעיה האסטרטגית שרק פעולה קרקעית תוכל לפתור
מה באמת עומד מאחורי התמונה משדרות שהסעירה את העולם?
האפליקציה החדשה שמסייעת לכבדי שמיעה בשעת חירום

בבית משפחת חנין התכנסו אלמנתו של דרור, רחל, ושלושת ילדיהם, שקד בת ה-11, יואב בן החמש ואביגיל, בת פחות משנה. לפני ימים אחדים, כשחזר דרור מהעבודה לביתו ביישוב, נזרק לעבר רכבו בקבוק תבערה, אך הוא לא נפגע. אחד השכנים סיפר כי הבקבוק פגע ברכבו, "אך הוא הצליח להימלט ובכך הוא ניצל בנס ללא פגע".

שמואל שאלתיאל, חמו של דרור, סיפר כי הוא היה איש עם חסד עליון שעזר לכולם. "הוא אהב את המדינה ואף פעם לא יכול היה לראות אדם במצוקה", סיפר שאלתיאל. "ביתו היה פתוח לכל מי שצריך. אשתו רחל והילדים במצב קשה, אי אפשר לנחם אותם, רק בורא עולם יכול לנחם אותם".

בשעות הערב המוקדמות אתמול, עם קבלת הבשורה, יצאה רחל לבית החולים ברזילי שבאשקלון, שלשם הוא פונה. כשהגיעה למקום קיבלה את הבשורה על מותו. אחיו של חנין, המתגורר אף הוא בבית אריה, מטייל בימים אלו בהודו עם משפחתו. הוא עודכן בפרטי המקרה והוא צפוי לחזור בצהריים לישראל כדי להשתתף בהלוויה, שתצא היום בשעה 16:30 מבית הוריו ביהוד לכיוון בית העלמין בעיר, שם ייטמן.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully