וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מפחיד: רקטה מתפוצצת בלב שכונה בנתיבות

14.7.2014 / 0:08

לא הרבה רקטות חדרו את מעטפת הביטחון שמספקת "כיפת ברזל", אולם המעט שכן, גרמו הרס רב. כך קרה גם שלשום בנתיבות. למרבה המזל האירוע נגמר בנפגעי חרדה בלבד. צפו

צילום: ישראל ארזי

מאות רבות של רקטות נורו לעבר שטחי ישראל מאז החל מבצע "צוק איתן", ולמרות היירוטים המוצלחים של מערכת "כיפת ברזל" - היו מהן שהתפוצצו באזורים מיושבים. כך קרה גם שלשום (שבת) אחר הצהריים באחת השכונות בנתיבות. מצלמות האבטחה שהוצבו שם קלטו את רגע הנפילה ואפשרו הצצה לרגע המפחיד שעבר על תושבי המקום.

השעה הייתה 16:30 בערך. את השבת הפרה אזעקה שהופעלה בנתיבות, אחרי שזוהה שיגור מכיוון רצועת עזה. באזור זה יש לתושבים 30 שניות בלבד להגיע למרחב מוגן על מנת לתפוס מחסה לפני נפילת רקטה.

"צוק איתן": סיקור מיוחד
מטח כבד לדרום: 25 רקטות בתוך דקות
"בישראל מזהים שחמאס רוצה הפסקת אש"
מסרון שקרי: "מחבל בדרך למקלט בתל אביב"

דניאל יפרח ומשפחתו נשמעו להוראות, ומיהרו לממ"ד שבביתם. נוכח הפיצוץ שנשמע שניות ספורות לאחר מכן, אי אפשר לטעות – רקטה נחתה מטרים ספורים מהבית. כשיצאו בני המשפחה מהממ"ד, הם נוכחו לראות את הנזק שנגרם כתוצאה מהפיצוץ: הרס ופגיעה בכמה מבנים ומכוניות. לא היו נפגעים אולם כמה תושבים לקו בחרדה.

"זה לא ייפסק עד שלא תהיה פעולה אמיתית", אמר יחיאל זוהר ראש עיריית נתיבות. "אני לא מסכים עם בנט וליברמן. לא צריך להיכנס ולצאת, וגם לא להיכנס ולהישאר. לדעתי צריך להמשיך במה שעושים כרגע, ועושים את זה בחוכמה. אני אומר את זה כמי שסופג בצד השני. הממשלה מתנהגת בחוכמה הפעם, צריך לתת לה את ההזדמנות. זה יכול לגרום לשקט של עוד 20 שנה, אבל גם אם ישתקו לשנתיים שלוש - אשרנו. ללא ספק צריך להיות גם פיתרון מדיני, ואני אומר את זה כאיש ליכוד".

הירי לעבר ישראל נמשך לאורך כל היום, ואחר הצהריים התפוצצה רקטה נוספת בשטח העיר נתיבות. עם זאת, לא נגרם נזק. באשקלון התפוצצה היום רקטה, ממנה נפצע נער בן 16 באורח בינוני עד קשה, שעה שהיה במספרה.

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanirya1234@walla.co.il

(עדכון ראשון: 21:50)

תיעוד: נפילת הרקטה במרכז נתיבות. צילום מסך
הנפילה בנתיבות, שלשום/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully