וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגרות תחת אש: אלפים ייבחנו היום בממ"דים

מועד ב' של מבחן הבגרות במתמטיקה יתקיים במרחבים מוגנים ביישובים שעד 40 קילומטרים מגבול עזה. בעוטף עזה וביישובים המרוחקים 80-40 קילומטרים מהגבול יפעלו הקייטנות כרגיל

בחינת בגרות במתמטיקה, תיכון קריית שרת חולון, מאי 2013. בן קלמר
אלפים ייבחנו בממ"דים. בחינת בגרות במתמטיקה/בן קלמר

בגרות תחת אש: משרד החינוך יקיים היום (חמישי) את מועד ב' בבחינת הבגרות במתמטיקה לתלמידי שלוש, ארבע וחמש יחידות. מתוך כמאה אלף הנבחנים, כ-17 אלף נמצאים במרחק של עד 40 קילומטרים מגבול עזה - האזור שסופג את מירב האש מאז נפתח מבצע "צוק איתן". כדי להבטיח את שלומם של הנבחנים, הם ייבחנו בממ"דים, הפזורים בכ-130 בתי ספר בכל אזור הדרום.

בשל ירי הרקטות לעבר אזור הדרום בשבוע האחרון - אשר פגע בהכנות התלמידים למבחן, הודיעו במשרד החינוך על קיום מועד ג' בבגרות במתמטיקה ב-7 באוגוסט.

מבצע "צוק איתן" - כותרות אחרונות:
מבצע "צוק איתן": הקהילה הבינלאומית מגבה את ישראל
אמש: יותר מ-100 תקיפות; "מכונית עיתונאים הופצצה"
האיש מאחורי ירי הרקטות לישראל: מוחמד דף

עוד פורסם כי בבאר שבע, אשדוד ואשקלון יבוטלו פעילויות הגנים, הקייטנות הציבוריות והלימודים הגבוהים - וזאת לפחות עד יום ראשון. ביישובי עוטף עזה, הנמצאים בטווח של עד שבעה קילומטרים מהגבול, נצמדים להנחיות פיקוד העורף וכלל המסגרות החינוכיות יפעלו, שכן המבנים ביישובים אלו ממוגנים.

מלבד המשך השיבושים במסגרות החינוכיות, נאסר על התכנסות של מעל 300 איש באזורים אלה. כמו כן, באשקלון לא ייפתח השוק העירוני וחופי הרחצה גם הם לא יהיו פעילים. מגן דוד אדום הציב 11 אמבולנסים ברחבי העיר ותגבר את כמות החובשים. בסך הכל נפתחו 142 מקלטים ציבוריים ברחבי העיר. מהעירייה נמסר כי היא מכפילה את כמות המקלטים הציבוריים שיעניקו פעילות חווייתית לגילאי 15-3.

ביישובים הנמצאים בטווחים גדולים יותר מ-40 קילומטרים מגבול עזה, דוגמת אזור השרון, גוש דן, מרחב מנשה, מרחב עמק חפר, בית שמש וירושלים, יתקיימו הקייטנות וגני הילדים ללא מגבלות, למעט הימצאות ליד מרחב מוגן.

בנוסף, החל משרד החינוך בגיוס מתנדבים, בהם מורות חיילות, מד"צים ובני נוער, לצורך הפעלות הפגה בקרב הילדים והנוער. ערכות הפעלה חולקו לילדי הגיל הרך והיסודי המצויים במרחבים המוגנים. הן כוללות מגוון משחקי קופסה, חוברות צביעה, כלי כתיבה וציור. הערכות נשלחות ליעדן על פי הצרכים של הרשויות המקומיות והמרכזים הקהילתיים.

פעילויות הפגה מקוונות מצויות באתרים הבאים:http://edu.gov.il/lms
http://cms.education.gov.il/EducationCMS/Units/Noar/Miscell/red.htm

לפניות לכתבת רויטל בלומנפלד: revital.blumenfeld@walla.com

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully