וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של אחד החשודים ברצח הנער: "בני לא קשור לזה"

8.7.2014 / 7:32

בשיחה עם וואלה! חדשות טען אביו של אחד מששת העצורים: "מי שקשור זה בני הדודים שלו, לקחו אותו כדי שיביא עוד מידע". על החשוד המרכזי ברצח: אם עשה דבר כזה, זה בגלל מחלת הנפש שלו

צילום: עומר מירון, חטיבת דובר המשטרה; עריכה: גדי וינסטוק

"הבן שלי לא קשור לזה, אני מכיר את כולם מצוין והם לא קשורים לזה" – כך טען אתמול (שני) בשיחה עם וואלה! חדשות אביו של אחד מששת הצעירים שנעצרו בחשד לחטיפה ולרצח של הנער מוחמד אבו חדיר משועפאט. בנו הקטין הוא אחד משלושת החשודים בסיוע לרצח. השלושה האחרים שנעצרו חשודים בביצוע הרצח. "מי שקשור זה בני דודים שלו, משפחה של אשתי", טען האב.

לדבריו, בנו שהה בשבת עם החשוד המרכזי במעשה ועם יתר החשודים – כולם בני משפחתו. במוצאי השבת, לפי האב, בנו ישן אצל קרובי המשפחה, שם נעצר יחד עם שני חשודים נוספים. האב הוסיף וטען כי בנו היה בימים שסביב הרצח בישיבה שבה הוא לומד וכלל לא באזור ירושלים, "יש לו עדים" לכך. "קיבלתי מידע ביום ראשון בבוקר מגיסי שהבן שלי נעצר. הייתי המום", אמר האב. "יותר מאוחר חשבתי (שמדובר ב)סחר בסמים, הפכו את כל הבית. לא ידעתי מה לחשוב.

עוד על הרצח שהצית מהומות ברחבי הארץ:
רחל פרנקל גינתה: "נגד התורה והמוסר"
מחשש לנקמה: משפחות החשודים ברצח הנער דורשות אבטחה
שלושה מהחשודים ברצח אבו חדיר שחזרו את המעשה

6 יהודים נעצרו בחשד לרצח הנער הערבי משועפאט. עומר מירון
"הבן שלי רק קשור משפחתית". התיעוד מליל החטיפה והרצח/עומר מירון

"יש לו קשר עם בני הדודים האלה", המשיך וסיפר האב. "הם בני גילו, עשו בר מצווה ביחד. הם קשורים מאוד-מאוד לדוד הזה שמואשם (חשוד במעשה, י"א). הם עשו שבת אצלו ב(שם היישוב) ואז הם נסעו ל(עיר שבה בנו נעצר). השב"כ בא ונכנס לבית של גיסתי. להפתעתם, גם הבן שלי היה שם. הבן שלי לא היה ברשימה (של החשודים, י"א), לקחו אותו כדי שיביא עוד מידע. אבל הוא לא קשור, הוא היה בישיבה. הוא רק קשור משפחתית. אני כועס שמחזיקים אותו. לא נותנים לפגוש או לדבר אתו. רק היום (שני, י"א) נתנו לעורכי דין לפגוש אותו. הוא בחור עדין נפש שלא עשה שום דבר רע ומחזיקים אותו בתנאים-לא תנאים".

לטענת האב, לחשוד המרכזי במעשה "יש בעיה בנפש, הוא חולה נפש. הוא בנאדם יקר שביקרים ולא היה עושה דבר כזה. אם הוא עשה דבר כזה, זה בגלל המחלה שלו. בני הדודים משוגעים עליו, הבן שלי משוגע עליו. הם יעשו כל מה שהוא יגיד להם. אבל הוא הודה מתוך חולי, הוא חולה נפש. אני לא מאמין שהוא היה עושה דבר כזה, אבל אני יודע שהוא חולה. גם אחד הילדים שנאשמו (נעצרו כחשודים, י"א) גם לוקח כדורים. זה ילד שלא הולך לישיבה כי יש לו פחדים. אני מכיר את הילדים האלה אחד-אחד מקרוב. הם ילדים טובים שלא מסוגלים לעשות דברים רעים. הוא (החשוד המרכזי, י"א) חולה נפש, והוא גרר אותם לזה. יש לו חולי, כולם יודעים". אתמול נודע כי חלק מהחשודים בפרשה נשלחו להסתכלות פסיכיאטרית בתחילת השבוע.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
סוהא, אמו של מוחמד אבו חדיר משועפאט שעל פי החשד נחטף ונרצח בירושלים, עם תמונתו. 2 ביולי 2014. רויטרס
"חרדים לרצח של אדם באשר הוא אדם". סוהא, אמו של הנער שנרצח/רויטרס

האב גינה את רצח אבו חדיר: "אנחנו מאוד חרדים לרצח של אדם באשר הוא אדם, אסור להרוג. אין ספק שזה אסור הלכתית. אנחנו ודאי לא מאמינים שצריך לעשות דברים כאלה בכלל". עם זה, הוא מתח ביקורת על הממשלה ועל התקשורת: "המדינה מתנהלת בצביעות ועושה הרבה רעש. אדם שזורק בקבוק תבערה זה בסדר? למה זה עובר בתקשורת? אנשים שזורקים סלעים על מכוניות? מה הצביעות הזו? ילד אחד הרגו וזה חמור ביותר. אבל כל אלו שאומרים, 'וואו, איך עשו?' למה לא מגנים זורקי סלעים? גם זה רצח. צריך להשקיע במקומות הנכונים". לטענת האב, "הכתבים עושים פשע שהולכים ומפרסמים אנשים שהם בכלל לא קשורים לעסק ומפלילים אנשים וגורמים לסכנת נפשות, כי מדובר פה הרי במחבלים. יבואו פעולות נקמה לאנשים שלא קשורים, זה נזק בלתי הפיך".

באשר למה שעובר על המשפחה שאליה משתייכים החשודים במעשה, תיאר האב: "המשפחה מרוסקת. אף אחד לא מבין, זו משפחה מכובדת. אין חסידים כאלה בדור שלנו. אבא של החשוד (המרכזי) צדיק. זה לא להאמין שהאנשים האלה יעשו דברים כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully