וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב חירום: אלו ההנחיות של פיקוד העורף

9.7.2014 / 7:00

בעקבות ירי הרקטות המסיבי, הנחה פיקוד העורף לפתוח את המקלטים הציבוריים בין היתר גם בירושלים ובגוש דן. תושבי הדרום נקראו למנוע התקהלויות במרחק של עד 40 ק"מ מהרצועה

פיקוד העורף

פיקוד העורף הנחה הערב (שלישי) את הרשויות המקומיות במרחבים בית שמש, ירושלים, שפלה, דן ושרון לפתוח את המקלטים הציבוריים. גם במועצה האזורית מנשה ובמועצה המקומית בנימינה גבעת עדה הונחו לפתוח את המקלטים בישובים.

ההנחיות לתושבי הדרום נותרו בעינן. ההגבלות על תושבים שנמצאים במרחק של עד 40 קילומטרים מרצועת עזה: איסור על התקהלויות והתכנסויות של יותר מ-300 בני אדם בשטח פתוח וסגור, ואיסור על קיום קייטנות או לימודים. ההנחיות הן עבור תושבי עוטף עזה, אשדוד, אשקלון ובאר שבע והן נכנסו לתוקף אתמול בשעה 18:00, עודכנו לקראת חצות, ויפוגו מחר בשעות הערב.

לאתר פיקוד העורף - לחצו כאן

על מקומות עבודה לא הוטלו הגבלות, וכך גם על מרכזי קניות, היות ולרוב אין בשטחן התקהלות ממוקדות של יותר מ-300 בני אדם. על שאר הארץ אין מגבלות, ומתקיימת בהן, כפי שמנוסח בהנחיות פיקוד העורף, "שגרה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

משעות הערב אתמול נורו כ-70 רקטות מרצועת עזה לעבר שטח ישראל, 13 מהן יורטו על ידי מערכת "כיפת ברזל" מעל אשדוד, נתיבות ושדרות. כ-110 רקטות נורו מתחילת היום, בכמות שלא נראתה מאז ימי מבצע "עמוד ענן" בסוף 2012. אזעקות נשמעו ברחבי אזור השפלה, ביישובים גדרה, יבנה, בקריית מלאכי, באשדוד וברחובות, ונפל רקטה אותר בשטח פתוח סמוך לגן יבנה. אזעקות נשמעו גם באזור המרכז וירושלים, אולם לאחר זמן קצר התגלה שמדובר באזעקות שווא. במד"א העלו בעקבות ההסלמה את רמת הכוננות גם באזור המרכז, נוסף לאזור הדרום, שם רמת הכוננות הגבוהה נמשכת.

ההסלמה בדרום - כותרות אחרונות:
מטח כבד לדרום, אזעקות שווא במרכז: עדכונים שוטפים
עשרות רקטות מעזה: 12 יירוטים מעל אשדוד ונתיבות
הותר לפרסום: מנהרת טרור התפוצצה הלילה ברצועה

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

מפת אזורי ההתרעה לכניסה למרחב מוגן

מפת אזורי ההתרעה, והזמן להגעה למרחב מוגן. דובר צה"ל
מפת אזורי ההתרעה, והזמן להגעה למרחב מוגן/דובר צה"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully