וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחתה של דדון: לא היה לנו ספק שהמניע לאומני

6.7.2014 / 19:04

הוריה של שלי דדון לא חשו הקלה עם פרסום פרטי רצח בתם בחודש מאי. אמה: "לא מקרי שדווקא היום, אחרי שצו איסור הפרסום הוארך פעמים כה רבות, התירו את פרסום הפרשה"

צילום: ערן גילווארג, חדשות 10; עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: לירון בארי

בתזמון מצמרר, קיבלה אילנה, אמה של שלי דדון, את הבשורה על התרת פרסום פרטי רצח בתה. "קמתי בבוקר וביקשתי ששלי תיתן לי סימן, שתגיד לי לכבוד יום ההולדת שלי", אמרה היום (ראשון) אילנה, המציינת היום את יום הולדתה ה-46. "כל יום הולדת שלי דאגה לי, וגם הפעם ביקשתי ממנה שתיתן לי משהו. והנה - היא נתנה לי סימן. אני לא חושבת שזה מקרי שדווקא היום, אחרי כל כך הרבה פעמים שהאריכו את איסור הפרסום, התירו את פרסום הפרשה".

רצח שלי דדון - כותרות אחרונות
הותר לפרסום: תושב הגליל הודה ברצח שלי דדון
המשפחה: ”להכריז על הרצח של שלי דדון כפיגוע טרור”
המפכ”ל ביקר את משפחת דדון ועדכן על ההתפתחויות

אילנה ויעקב דדון, הוריה של שלי דדון ז"ל, בביתם בעפולה, יוני 2014. ערן גילווארג
"לא ייתכן שירצחו ילדות בדרכן לראיון עבודה או הביתה". הוריה של דדון בביתם צילום: ערן גילווארג)/ערן גילווארג

לדבריה, היא לא חשה הקלה עם פרסום הפרטים וההערכה לפיה רצח בתה הוא על רקע לאומני. "אני לפחות מתנחמת בזה שהפרשה פוענחה מהר ולא נאלצנו להיגרר לאורך תקופה ארוכה עד לפתרון התעלומה", סיפרה דדון בכאב, בעודה מוקפת בבני משפחה ומנחמים רבים שהגיעו לבית המשפחה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

דוד דדון, אביה של שלי, הודה לשב"כ ולמשטרה "שפענחו מהר את הרצח של שלי". הוא קרא "לכל בנות ישראל" להיזהר בדרכן ובנסיעות. הוא ביקש להדגיש כי בתו "לא נסעה בטרמפ. היא נסעה במונית ונקטה באמצעי הזהירות המתבקשים. לא ייתכן שירצחו ילדות בדרכן לראיון עבודה או הביתה". לדבריו, כבר עם היוודע דבר הירצחה של שלי, הוא ידע שהמניע הוא לאומני. "זה ברור שהמניע לרצח של ילדה הוא פשע מתוך שנאה. החשוד ברצח נתן הרבה מאוד גרסאות, אבל לנו ברור שהרצח הוא על רקע לאומני, ועכשיו גם השב"כ אמר שהוא מעריך שהמניע הוא לאומני".

עורך הדין של המשפחה הודה בשם משפחת דדון למשטרת ישראל ולשב"כ על מאמצי החקירה הנמרצת: "אין לנו כל ספק שהמניע לרצח הנתעב היה מניע לאומני, לאור ממצאים שעדיין אינם מותרים לפרסום והידועים לי ולבני משפחתה", אמר עו"ד אמיר בר דיין. "אנו מחזקים את ידי משטרת ישראל והעומד בראשה, מפכ"ל המשטרה ומצפים שיביאו את בן העוולה לעמוד לדין ולרצות בבוא העת את עונשו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully