וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירי נמשך: 12 רקטות התפוצצו בדרום מהבוקר

6.7.2014 / 14:18

הרקטות התפוצצו ברובן בשטחים פתוחים במועצות אשכול ושער הנגב. רקטה אחת נפלה ביישוב וכנראה גרמה לשריפה במקום. אין נפגעים. נתניהו: "נעשה כל שיידרש כדי להחזיר את השקט"

צילום: גדעון צנטנר, יותם רונן, רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק

גם היום (ראשון) לא שקט בדרום, ונמשכים מטחי הרקטות לעבר מערב הנגב. 12 רקטות שוגרו משעות הבוקר במועצות האזוריות אשכול ושער הנגב. ארבע רקטות התפוצצו בשטח יישוב באשכול בשעות הצהריים, וכפי הנראה שריפה פרצה במקום. לא דווח על נפגעים. רקטה נוספת נפלה בשטח פתוח בשטח המועצה האזורית חוף אשקלון.

במהלך הבוקר שוגרו שמונה רקטות לעבר המועצה האזורית שער הנגב. כל הרקטות התפוצצו בשטחים פתוחים, מבלי לגרום לנזק או לנפגעים. אזעקות "צבע אדום" נשמעו באזור טרם הפיצוצים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר בפתח ישיבת הממשלה למצב הביטחוני בדרום ואמר כי ישראל תעשה הכול כדי להשיב את השקט לתושבים. "נעשה כל מה שיידרש כדי להחזיר את השקט והביטחון", אמר ראש הממשלה. הוא הוסיף כי "יש לנהוג בקור רוח ובאחריות, לא בהתלהמות", וזאת בתגובה לקריאות מתוך הממשלה לצעדים קשים יותר נגד חמאס.

עוד על ההסלמה בדרום:
נתניהו: "אם הירי לדרום יימשך נדע להגיב בעוצמה"
חמאס: "נפתיע את האויב הציוני"; כ-20 רקטות נפלו בדרום
פרשנות: חמאס מריח את הפחד הישראלי ממבצע בעזה

לראשונה מאז "עמוד ענן, רקטה יורטה בשמי העיר.
יירוט בשמי באר שבע, אתמול

במהלך הלילה תקף צה"ל בעזה בתגובה לשיגורים ששנעשו אתמול לעבר יישובי הדרום. כלי טיס של חיל האוויר תקף הלילה עשרה יעדי טרור ברחבי רצועת עזה. מדובר צה"ל נמסר כי בין היעדים בדרום הרצועה ובמרכזה משגרים מוטמנים ואתר לייצור אמצעי לחימה. מוקדם יותר תקף חיל האוויר יעד טרור בדרום רצועת עזה, שהיה אחראי לפי החשד לשיגור רקטות ופצצות מרגמה לעבר ישראל בימים האחרונים. עם זאת, ניסיון החיסול נכשל והגורם לא נהרג, אלא נפצע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
פגיעת רקטה ביישוב במועצת אשכול. דוברות המועצה האזורית אשכול, מערכת וואלה! NEWS
רקטה שהתפוצצה באשכול בימים האחרונים/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המועצה האזורית אשכול

במהלך הלילה התפוצצו שתי פצצות מרגמה באזור קיבוץ במועצה האזורית שער הנגב. לא הופעלה אזעקה באזור לפני נפילתן. אתמול אחר הצהריים שוגרה רקטה לעבר באר שבע, לראשונה מאז הסתיים מבצע "עמוד ענן" בסוף 2012. מערכת "כיפת ברזל" יירטה את הרקטה בשמי העיר. אזעקה נשמעה טרם היירוט. זמן קצר לאחר מכן יורטו שלוש רקטות בשמי המועצה האזורית חוף אשקלון.

מוקדם יותר, התפוצצו שש רקטות בשטחים פתוחים במועצות האזוריות אשכול ומרחבים. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. אזעקת "צבע אדום" נשמעה טרם הנפילות. בצהריים נורה מטח רקטות נוסף לעבר ישראל. מערכת כיפת ברזל יירטה רקטה מעל העיר אופקים. שש פצצות מרגמה ורקטות נוספות התפוצצו בשטחים פתוחים במועצות האזוריות אשכול, מרחבים וחוף אשקלון. חייל צה"ל נפצע באורח קל מרסיסי פצצת מרגמה שהתפוצצה באשכול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully