וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת פרנקל על הנער הערבי: "אין הבדל בין דם לדם"

2.7.2014 / 11:36

בהודעה מטעם משפחתו של נפתלי פרנקל, שנחטף ונרצח על ידי מחבלים, נמסרה התייחסות לחשד לרצח נער ערבי ממזרח ירושלים. ”אם הוא אכן נרצח על רקע לאומני, זה מעשה מחריד. אין כפרה על רצח”

צילום: עומר מירון, מור שאולי, רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ'

ישי פרנקל, דודו של הנער נפתלי פרנקל שנחטף ונרצח על ידי מחבלים, הוציא הבוקר (שלישי) הודעה לתקשורת מטעם המשפחה על רקע החשד לרצח נער ערבי ממזרח ירושלים. "איננו יודעים במדויק מה אירע הלילה במזרח ירושלים, והנושא נבדק במשטרה, אולם אם אכן נרצח צעיר ערבי על רקע לאומני, מדובר במעשה מחריד ומזעזע. אין הבדל בין דם לדם. רצח הוא רצח, יהיו הלאום והגיל אשר יהיו. אין הצדקה, אין סליחה ואין כפרה על רצח כלשהו", מסר.

הלילה נמצאה גופת הנער ביער ירושלים, כשהיא חרוכה ועליה סימני אלימות. מוקדם יותר התקבל דיווח במשטרה על אדם שהועלה בכוח לרכב באזור בית חנינא שבמזרח ירושלים וכן דיווח על נער משועפאט שנעדר. החשד הוא שמדובר באותו נער, אולם המשטרה אינה יכולה עדיין לקשר בוודאות בין המקרים.

במשטרה מדגישים כי על אף ההשערות שונות שעלו בדבר הרקע למציאת הגופה, עדיין נבדקות כל האפשרויות. "אנו בודקים את כל כיווני החקירה האפשריים", אמר הבוקר מפקד מחוז ירושלים במשטרה, ניצב יוסי פריינטי. "יש כמה כיוונים. אני מבקש מכולם לא לקבוע מסקנות. אנו מבינים שיש כל מיני השערות, אך אנו לא ממהרים לקבוע את זה. אנו עובדים יחד עם שירותי הביטחון האחרים ואני מציע להמתין לתוצאות החקירה".

עוד בוואלה! חדשות
"הבאנו שלושה": מה עוד נאמר בקלטת החטיפה?
צה"ל הרס את ביתו של הנאשם ברצח ברוך מזרחי בפסח
חיסול בצפון: אחיו של העבריין מיכאל מור נורה למוות

נפתלי פרנקל, שנחטף עם שני נערים נוספים, יוני 2014. באדיבות המשפחה
"רצח הוא רצח, יהיו הלאום והגיל אשר יהיו". נפתלי פרנקל/באדיבות המשפחה

"משטרת מחוז ירושלים קיבלה הודעה בסביבות 4:00 לפנות בוקר על אירוע חטיפה. כוחות המחוז פעלו במהירות. התמקדנו בחיפושים באזור יער ירושלים, וב-5:45 מצאנו גופה שמונחת לצד הדרך", הסביר ניצב פריינטי. "נכון לרגע זה אנו לא יודעים לקשור בין הנעדר לגופה".

בעקבות המקרה, הרוחות במזרח ירושלים מתלהטות. מאות תושבי מזרח ירושלים מתגודדים סביב ביתו של הנער הנעדר בשועפאט ועל הכביש הראשי בשכונה. חלק מהם מיידים אבנים ומטעני צינור לעבר כוחות הביטחון במקום. כמו כן, שלושה מטעני צינור הושלכו לעבר כוח משטרה בשכונת בית חנינא שבמזרח ירושלים. אחד מהמטענים התפוצץ והביא לפציעתו של תושב המקום. הוא פונה לבית החולים, איש מהשוטרים לא נפגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully