וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נער נהרג מאש צה"ל", אבו מאזן לעולם: "מנעו נקמה"

כלי תקשורת פלסטיני דיווח שהנער נורה למוות במהלך פעילות צה"ל בג'נין. יו"ר הרשות שוחח עם מנהיגי מדינות רבות בעולם. מקור פלסטיני: למרות האירועים, לא צפוי פירוק של ממשלת הפיוס

צילום: עומר מירון, שלומי גבאי, רויטרס; עריכה: טל רזניק; קריינות: לירון בארי

שעות אחרי מציאת גופות שלושת הנערים החטופים, המשיכו הלילה (שלישי) כוחות צה"ל בפעילות נרחבת ביהודה ושומרון, ועצרו פעילי טרור במחנות הפליטים בג'נין ובחברון. במהלך מעצר בג'נין, השליך מבוקש לעבר הכוח רימון, נורה ונהרג. כלי תקשורת פלסטיני דיווח כי נער בן 18 נהרג. מנהל הסהר האדום בג'נין, מחמוד אל-סעדי, אמר כי הנער נפגע מאש צה"ל שפרץ למחנה ג'נין עם יותר מ-200 חיילים. אל-סעדי הוסיף כי הכוח עצר שני אזרחים וירה על קבוצת נערים, דבר שהוביל להרג הנער.

חטיפת הנערים - סיקור מיוחד:
התפילות התחלפו בנרות: מאות באו לצמתים ולכיכרות
אובמה: "לא יכול לדמיין את כאבם של הורי הנערים"
במשטרה מיהרו להבהיר: "הנערים לא נרצחו בגללנו"

כוחות צה"ל בחברון כחלק ממבצע "שובו אחים", יוני 2014. AP
חיילי צה"ל במהלך החיפושים אחרי שלושת הנערים/AP

יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, ערך הלילה שיחות טלפון רבות עם מנהיגי מדינות בעולם, בהן ארצות הברית ומדינות אירופה, בניסיון "למנוע פעולת נקמה ישראלית", כך לפי רשת "סקיי ניוז"בערבית. דוברו של אבו מאזן, נביל אבו רודינה, אמר אמש כי אבו מאזן קרא לפגישה דחופה של ההנהגה הפלסטינית, כדי לדון בהתפתחויות המדיניות ובהשלכות של האירועים האחרונים. למרות ההתפתחויות, מקור פלסטיני אמר לוואלה! חדשות שלא צפוי פירוק של ממשלת הפיוס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן – רמאללה, אפריל 2014. AP
"למנוע פעולת נקמה ישראלית". אבו מאזן/AP
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קצין בכיר בצה"ל הכחיש דיווחים פלסטיניים לפיהם צה"ל החל בהריסת בתי שני החוטפים. "הבתים לא פוצצו, למעט מקרה אחד שבו פוצצה דלת באחד המבנים לצורך סריקות".

מאז תחילת מבצע "שובו אחים", נעצרו 419 חשודים, מתוכם 57 ממשוחררי עסקת גלעד שליט, 279 מהם אנשי חמאס, ונסרקו 2,200 בתים, מערות, ומבנים שונים. הקצין הבכיר הדגיש כי היקף הכוחות הגדול שגויס בתחילת המבצע וכלל למעלה מ-15 אלף חיילים ישוחרר בהדרגה אך תישאר מעטפת לפעילות ביטחון שוטף. "המטרה שלנו היא לעצור את כל מי שלקח חלק בפיגוע כולל סייענים, מעגל א', ומעגל ב'", אמר הקצין וציין כי למרות שבוצעו התאמות בפעילות בשל חג הרמדאן, "אין לנו מגבלה לשים יד על איש".

לפניות לכתב אמיר בוחבוט: amirbohbot@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully