וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משדר מיוחד: כוחות צבא גדולים מרוכזים באזור חברון

כוחות גדולים נמצאים בחלחול שמצפון לחברון, שם אירעו עימותים בין חיילים לפלסטינים. הקבינט יתכנס לדיון מיוחד ב-21:30. יעלון: "מקווה שנגיע כמה שיותר מהר אל הנערים וחוטפיהם"

משדר מיוחד מאולפן וואלה! חדשות

LIVE

כוחות צבא גדולים מרוכזים הערב (שני) באזור חברון לאיתור שלושת הנערים החטופים גיל-עד שער, נפתלי פרנקל ואיל יפרח. עימותים אלימים פרצו בין מתפרעים פלסטינים לבין חיילי צה"ל בעיירה חלחול שמצפון לחברון. מאות חיילים נוכחים במקום, כמו גם כוחות נוספים שהונחתו באזור. הערב הציב צה"ל מחדש מחסומים סביב העיר חברון והלוחמים בודקים כלי רכב שנכנסים אל העיר ויוצאים ממנה. הקבינט המדיני-ביטחוני יתכנס ב-21:30 לדיון מיוחד.

חטיפת הנערים - כותרות אחרונות:
14 שעות לחטיפה: המשטרה גילתה מהשב"כ על השיחה
85 אלף בעצרת למען החטופים: "טרור רצחני שיש להביס"
דיווח: נעצר אביו של אחד החשודים בחטיפת הנערים

הפרת סדר סמוך לצומת חלחול. סוכנות תצפית, מערכת וואלה! NEWS
ג'יפ ששמשתו נופצה בעימותים בחלחול, הערב/מערכת וואלה! NEWS, סוכנות תצפית

שר הביטחון משה יעלון התייחס הערב למבצע "שובו אחים" שנמשך זה שבועיים וחצי. בביקור בשדרות אמר יעלון כי כוחות הביטחון "ממשיכים במאמץ המבצעי והמודיעיני לאתר את הנערים החטופים ואת החוטפים". יעלון הוסיף: "אנחנו מתקדמים, אבל עדיין צריך אורך רוח וסבלנות. ממשיכים עם כל הכוח וכל המאמץ, ואני מקווה שנגיע כמה שיותר מהר אל הנערים ואל חוטפיהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כוחות גדולים פועלים לאיתורם באזור חברון. הנערים החטופים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמש פורסם בכלי תקשורת פלסטיניים כי צה"ל עצר את עומאר אבו עיישה, אביו של עאמר אבו עיישה, החשוד במעורבות בחטיפת שלושת הנערים בגדה המערבית. בעברו היה האב פעיל חמאס ונעצר על ידי ישראל בשנת 1995 אחרי שהסתיר בביתו מבוקש של חמאס. על פי הדיווח, יחד עם אבו עיישה נעצרו תשעה בני משפחה נוספים. סיבת מעצרם אינה ברורה ולא ידוע האם יש קשר לחטיפת הנערים.

ביום חמישי האחרון הותר לפרסום כי מרואן אל-קוואסמה, בן 30, ועאמר אבו עיישה, בן 32, הם שני החשודים בביצוע החטיפה. אל-קוואסמה, נשוי ומצפה לילד, עובד כספר בחברון והוא אחיינו של עבדאללה אל-קוואסמה, שבעבר פיקד בחברון על גדודי עז א-דין אל-קסאם, הזרוע הצבאית של חמאס. הוא חוסל בפעולת ימ"מ ביוני 2003, לאחר שהיה מעורב בפיגועים רבים ובהם פיגועי התאבדות בגבעה הצרפתית וברחוב יפו בירושלים, וכן במחסום א-רם, בחברון ובפסגת זאב. אבו עיישה, נשוי ואב לשלושה, עובד כנפח ואחיו - שנחשב לפעיל חמאס - נהרג בנובמבר 2005 בהתקלות עם כוח צה"ל.

הפרת סדר סמוך לצומת חלחול. סוכנות תצפית, מערכת וואלה! NEWS
חלחול, הערב/מערכת וואלה! NEWS, סוכנות תצפית
הפרת סדר סמוך לצומת חלחול - אוטובוס חיילים ניזוק משמעותית. סוכנות תצפית, מערכת וואלה! NEWS
הפרת סדר סמוך לצומת חלחול - אוטובוס חיילים ניזוק משמעותית/מערכת וואלה! NEWS, סוכנות תצפית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully