וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: כך חוסלו פעילי הטרור בעזה

28.6.2014 / 15:25

סרטון ממצלמות אבטחה תיעד את חיסולם של שני פעילי הטרור שהיו מעורבים בשיגורי רקטות לנגב. יעלון הזהיר אתמול: "לא נעבור לסדר היום על כל ירי לעבר ישראל"

צילום: דובר צה"ל

סוכנות הידיעות הפלסטינית "ביאן" פרסמה היום (שבת) סרטון ממצלמות אבטחה המתעד את חיסולם אתמול בצהריים של אוסמה אל-חסומי, בן 26 מבית לאהיא, ומוחמד אל-פסיח, בן 23 מעזה. מקורות פלסטיניים דיווחו אתמול כי השניים השתייכו לארגון ועדות ההתנגדות העממית האחראי לירי הרקטות לישראל בימים האחרונים. כלי טיס של חיל האוויר הפציץ את כלי הרכב שבו ישבו השניים, במחנה הפליטים שאטי בעזה.

השניים היו מעורבים לפי החשד בשיגור רקטות לדרום הארץ בימים האחרונים, ולפי דיווחים השתייכו לוועדות ההתנגדות העממיות. לפי דובר צה"ל מדובר בארגון חסות של חמאס הנתמך וממומן על ידי חמאס ואיראן. גורמים פלסטיניים ברצועה מסרו כי החיסול התבצע בסמוך לביתו של ראש ממשלת חמאס לשעבר איסמעיל הנייה.

עוד בוואלה! חדשות:
בתגובה לירי הרקטות: צה"ל תקף 4 יעדים ברצועה
כשעשרה מחבלים חמושים יעלו מבטן האדמה
פרס במסר לארה”ב: ”להמשיך ללחוץ על חמאס”

צה"ל חיסל שני פעילי טרור ברצועת עזה, 27 ביוני 2014. רויטרס
החיסול היה סמוך לביתו של איסמעיל הנייה. הזירה בעזה, אתמול/רויטרס

מדובר צה"ל נמסר כי שני הפעילים היו מעורבים בירי לעבר שטח מדינת ישראל בשבועות האחרונים ועסקו בימים האחרונים בתכנון פיגועי טרור חמורים נגד תושבי ישראל. "צה"ל ימשיך לפעול בנחישות וככל שיידרש נגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל. ארגון הטרור חמאס, על כל שלוחותיו, הוא הכתובת ועליו האחריות", נמסר בהודעה.

במהלך הלילה יירטה מערכה "כיפת ברזל" שתי רקטות שנורו מרצועת עזה לכיוון המועצה האזורית חוף אשקלון. מוקדם יותר אתמול התפוצצו שלוש רקטות בשטחים פתוחים במועצה האזורית אשכול, ופצצת מרגמה התפוצצה במסוך לגדר המערכת בדרום רצועת עזה. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק באירועים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully