וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שובו אחים": צה"ל עצר שני חברי פרלמנט של חמאס

25.6.2014 / 8:45

17 פלסטינים נעצרו הלילה בגדה, בהם שני בכירים בחמאס באזור בית לחם. במהלך המעצרים נרשמו הפרות סדר, אולם לא היו נפגעים. חיילי שיריון יחליפו את חטיבת הנח"ל בחיפושים

צילום: דובר צה"ל, עריכה: גדי וינסטוק

(מעצר מבוקש פלסטיני בבית עווא, הלילה)

כוחות צה"ל עצרו הלילה (רביעי) 17 מבוקשים ברחבי הגדה המערבית, בהם חברי הפרלמנט הפלסטיני איברהים טאפש טיוק ואנור א-זבון – אנשי סיעת "השינוי והרפורמה" של חמאס. זאת במסגרת היום ה-13 למבצע "שובו אחים", לאיתור שלושת הנערים החטופים גיל-עד שער, נפתלי פרנקל ואיל יפרח.

לפי סוכנות הידיעות הפלסטינית "מען", השניים נעצרו במהלך פשיטה לילית על בתיהם. בנוסף נעצרו שני בכירי חמאס: ד"ר ע'סאן הרמאס, מרצה באוניברסיטה הפתוחה, וחסן אל-ורדיאת מבית לחם. במהלך המעצרים נרשמו הפרות סדר בטול כרם, אולם לא היו נפגעים.

"שובו אחים" - כותרות אחרונות
גנץ: "אנו ערוכים לכל תרחיש - בכל הגזרות"
אמו של גיל-עד: "לא נשקוט עד שישובו הבנים בשלום"
אנדרטות נותצו ליד יד ושם, שמות החטופים נכתבו

חיילים בחברון, ממשיכים החיפושים אחר החטופים. רויטרס
חיל השיריון יחליף את הנח"ל בחיפושים. חיילים באזור חברון/רויטרס

על מנת לרענן את הכוחות הפועלים בגדה ללא הפסקה כבר יותר משבוע וחצי, הוחלט בצה"ל שבמהלך היום תתחלף מפקדת חטיבת הנח"ל במפקדת חטיבה 401 של חיל השריון, אשר תפקד על החיפושים שיתרכזו מצפון-מערב לחברון.

כמו כן, נמשכת פעולת צה"ל גם בגזרה הדרומית, וזאת בתגובה לירי הרקטות על יישובי הדרום אתמול. במהלך הלילה הותקפו תשעה יעדים לאורך רצועת עזה, ביניהם משגרים מוטמנים, אמצעי לחימה ומחסנים. קצין בכיר אמר הבוקר לוואלה! חדשות כי על פי הערכת צה"ל, האחראים לירי הם ועדות ההתנגדות וחוליות סוררות.

בכיר חמאס ברצועת עזה, מחמוד א-זהאר, הזהיר אמש מפני "המערכה הבאה עם ישראל". לדבריו, הטילים של חמאס מסוגלים להגיע לכל עיר בישראל. בדברים שנשא בהלוויה של פעילי הארגון שנהרגו בעת חפירת מנהרה, אמר א-זהאר כי מערך הטילים של חמאס ברצועת עזה התפתח באופן משמעותי, וכי אנשי הארגון "פועלים יום וליל כדי לחפור מנהרות ולשדרג את יכולות ההתנגדות".

השתתף בהכנת הידיעה: גיא גונטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully