וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטח רקטות לדרום: נפילה בשדות נגב, 2 יורטו מעל אשקלון

25.6.2014 / 0:11

חמש רקטות נורו מרצועת עזה לעבר יישובי הדרום. אחת הרקטות התפוצצה במועצה האזורית שדות נגב, נזק קל נגרם. כיפת ברזל יירטה שתיים נוספות והיתר התפוצצו בשטח הרצועה

צילום: כרמל הלפרין

חמש רקטות נורו אמש (שלישי) מרצועת עזה לעבר יישובי הדרום. אחת הרקטות התפוצצה בשטח המועצה האזורית שדות נגב. לא היו נפגעים, אך נזק קל נגרם. סוללת "כיפת ברזל" יירטה בשמי אשקלון שתי רקטות נוספות ושתיים אחרות התפוצצו בשטח הרצועה. משרד הבריאות בעזה דיווח כי ארבעה בני אדם, בהם ילד, נפצעו כתוצאה מאחת הנפילות בצפון הרצועה. טרם היירוטים, נשמעה אזעקת "צבע אדום" ביישובים באזור.

תמיר עידאן, ראש המועצה האזורית שדות נגב אמר: "אירוע זה מדגיש את חשיבותו הרבה של רכזי הביטחון ביישובי עוטף עזה". עידאן התייחס להחלטת פיקוד העורף לקצץ בתקציבי הביטחון ובתקני רכזי הביטחון: "ההחלטה של פיקוד העורף שערורייתית ומנותקת מהמציאות בה אנו חיים. אני קורא לשר הביטחון לבטל לאלתר את ההחלטה ההזויה ולאפשר לנו לנהל שגרת חירום בהתאם למצב הביטחוני בו אנו חיים. אני לא רוצה להעלות על הדעת מה היה קורה הערב לו לא היה רבש''צ במקום, קל וחומר באירוע בו הנפילה הייתה חלילה במבנה עם נפגעים בנפש".

עוד בנושא צבא וביטחון:
גנץ: "אנו ערוכים לכל תרחיש - בכל הגזרות"
אלה 10 משוחררי עסקת שליט שהיועמ"ש מבקש לכלוא
"שובו אחים": ישנים בשטח, נדחסים במוצבים - והמוטיבציה בשמיים

כיפת ברזל משגרת טיל ליירוט. Tsafrir Abayov, AP
בימים האחרונים נרשם "טפטוף" של רקטות לעבר יישובי הדרום. כיפת ברזל מיירטת/AP, Tsafrir Abayov

בימים האחרונים נרשם "טפטוף" של רקטות לעבר יישובי הדרום. בערב יום שבת התפוצצו שתי רקטות בשטחים פתוחים במועצה האזורית שער הנגב. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. רקטה נוספת התפוצצה בשטח רצועת עזה. יממה קודם לכן, התפוצצה רקטה נוספת בשטח פתוח במועצה האזורית שער הנגב.

בתגובה לירי, תקפו כלי טיס של חיל האוויר ארבעה יעדים ברצועה בלילה שבין שבת לראשון. דובר צה"ל הודיע כי הופצצו שלושה מוקדי פעילות טרור בדרום הרצועה ומוקד פעילות טרור נוסף במרכזה. "צה"ל לא יסבול ניסיונות פגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל ויפעל כנגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל", נמסר.

(עדכון ראשון: 19:27)

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanirya1234@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully