וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבצע נמשך: שני פלסטינים נהרגו בגדה הלילה

גל המעצרים ביהודה ושומרון נמשך בערים שונות. ברמאללה נהרג אדם ו-11 אחרים נפצעו. בשכם נורה למוות גבר, ככל הנראה מעורער בנפשו, אחרי שהתקרב אל הכוח. 4 יעדים הופצצו ברצועה

צילום: דובר צה"ל, עריכה: גדי וינסטוק

מבצע "שובו אחים" להחזרת הנערים החטופים וגל המעצרים של אנשי חמאס נמשך גם הלילה (ראשון) בערים שונות ביהודה ושומרון, כשמספר העצורים בימים האחרונים מתקרב ל-400.

בעימותים בין צה"ל לבין פלסטינים ברמאללה נהרג אדם בשם מחמוד עטאללה ו-11 אחרים נפצעו. בין היתר, נרשמו עימותים בכיכר מנארה בעיר. בשכם נהרג גבר בן 36 מאש שנורתה לעברו במחנה הפליטים אלעין. זאת לאחר שהכוח הבחין כי הוא מתקרב באופן מחשיד והתעורר חשש כי הוא מהווה סיכון. לטענת הפלסטינים, האיש, אחמד חאלב, יצא מביתו לתפילה. כמו כן, דווח כי הוא היה מעורער בנפשו. צה"ל פשט גם על כמה מוקדים באזור חברון, בהם מחנה אל-ערוב ואוניברסיטת אל-קודס באבו דיס. עימותים נרשמו הלילה גם בקבטיה שבצפון השומרון.

עוד על מבצע "שובו אחים" ועל ההסלמה בדרום:
פלסטיני חמוש ברימון ניסה לחדור ליישוב בנגב ונתפס
מח"ט הצנחנים: "החיילים לא שואלים מתי חוזרים הביתה"
בתגובה לירי: צה"ל תקף 4 יעדים ברצועת עזה

גדוד הנח''ל שחם במהלך הלילה בשכם, יוני 2014. דובר צה"ל
כוחות צה"ל בשכם, בשבוע שעבר/דובר צה"ל

במקביל, ברצועת עזה תקף חיל האוויר ארבעה מוקדים של פעילות טרור – שלושה בדרומה ואחד נוסף במרכזה. זאת בתגובה על ירי רקטות אל עבר ישראל, ובדומה לנעשה בלילות הקודמים.

אתמול החלו הכוחות המשתתפים במבצע להסתייע ביחידת היל"מ (היחידה לחילוצים מיוחדים) מכוחות הכיבוי של מחוז יו"ש. הם התמקדו בחיפושים בבורות מים, בבארות, בנקיקים ובמערות באזור חברון. אנשי היחידה הצטיידו גם במשאבות עומק כדי לשאוב מים מהבורות. שלושה רכבי כיבוי אש וטרקטורון הובאו לצורך החיפושים, שליוו אותם מפקד הגזרה וקצין האג"ם. הבוקר נערכו אנשי יחידת היל"מ בתחנת הכיבוי בגוש עציון. ארבעה צוותים מתוגברים יצאו לשטח, והם ימשיכו את הפעילות בסריקה בבורות ובנקיקים באזור חברון.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
חיילי צה"ל בפעילות מבצעית בחברון. 15 ביוני 2014. רויטרס
גם בחברון נמשכה הפעילות הלילית/רויטרס

בכלי תקשורת פלסטיניים דווח כי צה"ל פשט אתמול על 15 משרדים של חמאס ביהודה ושומרון. דווח כי נסרקו 146 מבנים והוחרמו כספים ממשרדים שונים. אחד מהמבנים הוא משרדיה של חברת הטלוויזיה פאלמידה ברמאללה, משם משדר ערוץ אל-קודס המזוהה עם חמאס. דווח כי בפעילות צה"ל בעיר נפצעו כעשרה אנשים בעימותים סמוך לברג' שיח'.

בהכנת הידיעה השתתף שבתי בנדט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully