וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי רקטות התפוצצו במערב הנגב, נזק קל למבנה

19.6.2014 / 0:33

רקטה אחת התפוצצה בקיבוץ במועצה האזורית שער הנגב וגרמה נזק למבנה שאינו משמש למגורים. לא היו נפגעים באירוע. הרקטה השנייה התפוצצה בשטח פתוח. אזעקה נשמעה לפני הנפילות

חלונות שבורים בעקבות נפילת רקטה במועצה האזורית שער הנגב. מיכל שבן ואלון שוסטר, תמונות גולשים
המבנה שנגרם לו נזק קל, אמש בנגב המערבי/תמונות גולשים, מיכל שבן ואלון שוסטר

רקטה התפוצצה אמש (רביעי) בשטח בנוי בקיבוץ במועצה האזורית שער הנגב. נזק קל נגרם למבנה בקיבוץ, שאינו משמש למגורים. לא היו נפגעים באירוע. רקטה נוספת התפוצצה בשטח פתוח באזור מבלי לגרום לנפגעים או נזק. טרם הנפילות, נשמעה אזעקת צבע אדום בכמה יישובים במועצה האזורית וכן בעיר שדרות.

חטיפת הנערים - סיקור מיוחד:
המשטרה השמיעה למשפחות את שיחת החטיפה
צפו: החטוף איל יפרח "משחרר חברים מהשבי" בהצגה
דנינו הקים צוות לבדיקת הטיפול בשיחת הנערים החטופים

ראש מועצת שער הנגב, אלון שוסטר, אמר לאחר הירי: "שוב אנחנו במציאות לא טובה, אנחנו חווים אותה כבר 15 שנה. אני קורא לפיקוד העורף שלא לבטל את הרבש"צים (רכזי ביטחון שוטף צבאי) ביישוביים".

תושב הקיבוץ, מירב הופמן, סיפרה: "הרקטה נפלה ליד הבית של הבן שלי. למזלי, הבן שלי לא היה בבית ונשאר בצבא. החלונות בבית נשברו. שמענו את האזעקה ולאחר מכן היה פיצוץ חזק. המצב כבר הרבה זמן חם, אנחנו סומכים על כוחותנו".

רקטות במועצה האזורית שער הנגב. מיכל שבן ואלון שוסטר, תמונות גולשים
שרידי אחת הרקטות, אמש/תמונות גולשים, מיכל שבן ואלון שוסטר

על רקע המתיחות בין ישראל לרשות הפלסטינית בגדה המערבית, בעקבות חטיפת שלושת הנערים, נרשמת גם הסלמה בגזרה הדרומית. בלילה שבין שני לשלישי תקף חיל האוויר ארבעה יעדים ברצועת עזה, וזאת בתגובה לירי של רקטה אמש אל שטח ישראל. הרקטה התפוצצה באזור אשקלון, והיא לא גרמה לנפגעים או לנזק.

מדובר צה"ל נמסר אתמול כי חיל האוויר תקף מוקד פעילות טרור ואתר לאחסון אמצעי לחימה בדרום רצועת עזה, אתר לאחסון אמצעי לחימה אחר במרכזה וכן אתר לייצור אמצעי לחימה בצפון הרצועה. נמסר כי זוהו פגיעות מדויקות במטרות. "צה"ל לא יסבול ניסיונות פגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל ויפעל נגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל", נמסר מדובר צה"ל.

גם בלילות הקודמים תקף חיל האוויר יעדי טרור ברצועת עזה, גם כן בתגובה על ירי רקטות אל עבר הנגב המערבי. ביום שבת, לאחר שרקטה התפוצצה שאזור שער הנגב, דיווחו כלי תקשורת פלסטיניים על תקיפה של בסיס השייך לגדודי עז א-דין אל-קסאם, הזרוע הצבאית של חמאס, במזרח חאן יונס. באתרי חדשות פלסטיניים אחרים דווח על מסוקים שחגו בצפון הרצועה, בעיקר מעל העיירה בית חאנון, גם בשעות שאחרי התקיפה.

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanirya1234@walla.co.il

(עדכון ראשון: 21:36)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully