וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 6 ימים: המשטרה השמיעה למשפחות את שיחת החטיפה

19.6.2014 / 0:21

משפחותיהם של איל יפרח, נפתלי פרנקל וגיל-עד שער שמעו את השיחה שהתקבלה במוקד 100 ובה הודיע אחד מהם על החטיפה. המפכ"ל דנינו הורה להקים צוות שיבחן את טיפול המשטרה באירוע

צילום: חטיבת דובר המשטרה עריכה: מתן חדד

שישה ימים מאז נעלמו עקבותיהם, השמיעו אמש (רביעי) נציגי המשטרה לבני משפחות הנערים החטופים את הקלטת השיחה שהתקבלה בערב החטיפה במוקד המשטרה. את האישור להשמעת ההקלטה, שבה נשמע אחד הנערים מודיע שהם נחטפו, נתן שר הביטחון, משה (בוגי) יעלון. במהלך השמעת השיחה, חלק מבני המשפחות התקשו לשמוע את הדברים - ויצאו מהחדר.

חטיפת הנערים - כותרות נוספות:
דנינו הקים צוות לבדיקת הטיפול בשיחת הנערים החטופים
צפו: החטוף איל יפרח "משחרר חברים מהשבי" בהצגה
החברים מהתמונה האחרונה: "רק לפני שבוע צחקנו"

נמשך המאמץ לאיתור החטופים: "פעולה מורכבת וסבוכה". עומר מירון
נמשך המאמץ לאיתור החטופים: "פעולה מורכבת וסבוכה"/עומר מירון

בערב יום ראשון הותר לפרסום כי ביום חמישי, בשעה 22:25, התקבלה במוקד 100 של המשטרה שיחת טלפון מאחד הנערים שנחטפו, במהלכה נשמע הנער לוחש: "חטפו אותי, חטפו אותי". השיחה נותקה בפתאומיות. כפי שנחשף בוואלה! חדשות, המשטרה התעלמה מהשיחה. היא סווגה כמטרד והוכנסה לארכיון המשטרתי מבלי שהועבר עליה דיווח עדכני לצה"ל ולשב"כ. רק ב-4:00 לפנות בוקר, שעות לאחר תחילת האירוע, גילו בצה"ל על החטיפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מסע"ת משפחות החטופים בהתנחלות נוף איילון, יוני 2014. נועם מושקוביץ
הורי החטופים לאחר פגישתם הראשונה, שלשום/נועם מושקוביץ

מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו, הורה אמש על הקמת צוות לבדיקת טיפול המשטרה בשלבים הראשונים של חטיפת הנערים בשבוע שעבר. לאחר חשיפת וואלה! חדשות, לפיה המשטרה לא טיפלה כראוי באירוע, נרשמה ביקורת רבה על התנהלות הארגון. אתמול, כאמור, הכריז רשמית דנינו על הקמת צוות הבדיקה, וזאת בניגוד להכחשות בנושא שנשמעו בארגון.

הצוות, לפי הודעת המשטרה, יבדוק את אופן הטיפול - מהשיחת הטלפון ועד להכרזה על אירוע של חשד לחטיפה. בראש הצוות יעמוד תת-ניצב משה ברקת, ראש חטיבת השיטור באגף המבצעים. שישה קצינים נוספים ישמשו כחברי הצוות, שיציג את המלצותיו בימים הקרובים.

(עדכון ראשון: 20:21)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully