וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עריקה התלוננה על כאבים - וגילתה שהיא בהיריון

10.6.2014 / 9:34

חיילת שעזבה באמצע הטירונות נעצרה והועברה לכלא 4, שם דיווחה על כאבי בטן. בבית החולים נדהמה לגלות שהיא נושאת ברחמה תאומים. עורך דינה: "בכלא התעלמו וטענו שהיא מתחזה"

אילוסטרציה - חיילת בכלא צבאי. אילוסטרציה, ספק 500
"עצב שהתעלמו ממנה, בנס לא נגרם אסון"/ספק 500, אילוסטרציה

חיילת שהתגייסה בשנת 2011 החליטה לערוק משירות צבאי במהלך הטירונות בשל קשיי הסתגלות וחובות כספיים כבדים. לפני כחודש היא נעצרה על ידי לוכדי עריקים של המשטרה הצבאית והועברה לכלא 4 בצריפין כעצירה לפני משפט. כבר בימים הראשונים התלוננה החיילת כי היא סובלת מכמה בעיות, ובין היתר, התלוננה על כאבי בטן.

לדברי סנגורה של החיילת, עורך דין שי רודה, מומחה למשפט צבאי, בחלק מהמקרים התעלמו המפקדים מתלונותיה של החיילת, ובמקרים אחרים הם הפנו אותה לרופא הכלא. הרופא בדק את החיילת, אך לא אבחן סימנים מיוחדים שאפשרו לו להבין כי החיילת בהיריון.

בתחילת השבוע התגברו הכאבים והצוות במרפאת הכלא החליט לפנות את החיילת לבית החולים אסף הרופא בצריפין, מרחק קצת ביותר מהכלא. בתום סדרה של בדיקות בישרו הרופאים לחיילת כי היא נמצאת בחודש שלישי של היריון, וכי היא נושאת ברחמה תאומים. בעוד החיילת ההמומה מנסה לעכל את הבשורה, טלפן הצוות הרפואי למפקדי כלא 4 לעדכן אותם בפרטים. החיילת, שטרם נשפטה, שוחררה לאלתר כדי שלא ייגרם לה כל נזק בריאותי.

"עצוב שהמפקדות של מרשתי התעלמו במשך שבועות מכאביה בטענה שהיא מתחזה", אמר היום סנגורה של החיילת. לטענתו, "בנס לא נגרם אסון לעובר. אני מקווה בעתיד שהמקרה לא יחזור על עצמו".

מדובר צה"ל נמסר: "מטעמי צנעת הפרט לא נוכל להתייחס לנושא."


עוד בוואלה! חדשות:
רגע לפני הבחירות לנשיאות: מי תומך במי, ומי עשוי להפתיע?
השופטת קבעה: חולה סרטן בן 14 יטופל, חרף סירובו
מפקד מחוז הדרום: "לבדוק התנהלות המשטרה בפרשת המין"

לפניות לכתב אמיר בוחבוט: amirbohbot@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully