וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחאה נגד פינוי המאחזים: שני לוחמי נח"ל הודחו

15.5.2014 / 19:56

שני חיילים מגדוד 50 התוודו בפני מפקדיהם שהם אחראים על הפצת התמונות בפייסבוק, שבהן נכתב "לא מפנים יהודים". הם יועברו לטיפול מפקד החטיבה, שצפוי להדיחם מתפקידי לחימה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחת התמונות שהועלו לפייסבוק נגד פינוי מאחזים/מערכת וואלה!, צילום מסך

שני לוחמי נח"ל הודחו הערב (חמישי) מגדוד 50 של חטיבת הנח"ל, שבו הם משרתים, בעקבות הודאתם כי עמדו מאחורי מחאת הלוחמים ברשת, שהביעה התנגדות לפינוי מאחזים. לשניים, שהגיעו לשיחה אצל מפקדי הגדוד, נאמר בשיחה כי "אתר הפייסבוק אינו מקום למחאה". הם יועברו לטיפול מפקד החטיבה, אלוף-משנה יהודה פוקס, שצפוי להדיח אותם מתפקידי לחימה.

"לנוכח התנהלות החיילים, צה"ל רואה בחומרה רבה כל ניסיון להביע דעות פוליטיות באמצעות הפייסבוק", מסר גורם צבאי. "צה"ל מדגיש בפני החיילים כי עליהם לנהל שיח פקודים-מפקדים במסגרת הצבאית ולא באמצעות רשת האינטרנט. ההערכה היא שמפקד החטיבה יחמיר עם החיילים ועשוי להדיח אותם מתפקידי לחימה.

עוד על מחאות של חיילים ברשת
"דוד הנחלאווי": "בדיעבד, הייתי עושה אותו דבר"
הרמטכ"ל על מחאת הענק: "פייסבוק אינו כלי פיקודי"
קצינים בנח"ל: "הצבא איבד שליטה על מחאת הלוחמים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמונה שהועלתה על ידי לוחמים מגולני, שהצטרפו למחאה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המחאה התעוררה לאחר שהבוקר ריכזו מפקדים מפיקוד המרכז את לוחמי הגדוד ובישרו להם כי בימים הקרובים ישתתפו במבצע לפינוי מאחזים. בעקבות ההודעה, התרעמו הלוחמים ומיהרו להעלות תמונות לפייסבוק שבהן הם אוחזים שלטים שבהם כתוב "לא מפנים יהודים". התמונות פורסמו באתר האינטרנט "0404", ובתוך דקות העלו חיילי גולני, חיילים מבסיס צריפין וחיילים מתל נוף תמונות הזדהות.

הלוחמים מחו על כך שמערבים אותם בסוגיות מהסוג הזה אף על פי שמפקדיהם הבהירו להם בשיחה כי הם לא יבואו במגע עם אזרחים וכי תחום אחריותם הוא אבטחת צירים היקפיים. "בפינוי המאחז אתמול היו אחראים משרד הביטחון. משמר הגבול, שהיה אחראי לאבטחת המעטפת, הוצב במקום כדי למנוע אלימות קשה או פיגוע טרור, וצה"ל, כרגיל, היה במעטפת הרחוקה. כך יהיה גם הפעם - אין כוונה לשלוח לוחמים להתעמת עם אזרחים, ולכן לא ברורה המחאה", אמר גורם צבאי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully