וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריפה פרצה בחדר האוכל בבסיס בקריה בתל אביב

כוחות גדולים של משטרה ומכבי אש הוזעקו למחנה מטכ"ל לאחר שבחדר האוכל באחד הבניינים המרכזיים פרצה דליקה. ככל הנראה, היא נגרמה כתוצאה מפיצוץ בלוני גז

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: אביב אברמוביץ'

כוחות גדולים של משטרה ומכבי אש הוזעקו הבוקר (רביעי) לבסיס הקריה בתל אביב לאחר שבחדר האוכל באחד הבניינים המרכזיים פרצה דליקה, ככל הנראה עקב פיצוץ בלוני גז. לפי דיווחים ראשוניים, אין נפגעים. צוותי הכיבוי בסיוע כוחות הכוננות של הבסיס מנסים להשתלט על הדליקה. העשן הכבד מיתמר ונצפה מאזורים שונים מתל אביב.

חיילים דיווחו על פיצוץ עז שנשמע במתחם. עוד דיווחו החיילים על עשן סמיך המיתמר מהמקום, שניתן לראות בתמונות שצולמו הבוקר. מדובר צה"ל נמסר כי הדיווחים נבדקים.

שריפה גדולה בבסיס הקריה בתל אביב. שרון וילנצ?יק, מערכת וואלה! NEWS
חדר האוכל בקריה עולה בלהבות/מערכת וואלה! NEWS, שרון וילנצ?יק

ארבעה צוותי כיבוי ומנוף גבהים של מכבי האש בתל אביב משתתפים בפעולות לכיבוי השריפה בבסיס הקריה. גורם במכבי האש מסר כי הצוותים על סף השתלטות על האש וכי באירוע אין כרגע נפגעים. החיילים שהיו סמוך למקום פונו.

קצין מבסיס הקריה סיפר: "בזמן הליכה במתחם המחנה שמעתי פיצוץ ענק. התכופפתי מרוב הפיצוץ וכשהסתכלתי לשמים ראיתי להבת אש ענקית ופטריית עשן כאילו טיל סקאד נפל בלב הקריה. כולם רצו בבהלה. חשבו שתוקפים את הקריה או שיש פיגוע". מדובר צה"ל נמסר כי אין נפגעים אך נגרם נזק כבד לחדר האוכל של החיילים בשירות סדיר. קצין בכיר שנכח בעת הפיצוץ, אמר: "מדובר בתקלה חמורה שצריכה להיבדק עד תום. לא צריך להיות גאון כדי להבין מה חשבו בהתחלה ולאיזה מתח נכנס המחנה".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
שריפה בקריה בתל אביב, מרץ 2014. יותם רונן
שריפה בקריה בתל אביב, מרץ 2014/יותם רונן
שריפה בקריה בתל אביב, מרץ 2014. יותם רונן
שריפה בקריה בתל אביב, מרץ 2014/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully