וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגוע בירושלים: גבר בן 30 נדקר ברחוב הנביאים

12.1.2014 / 0:36

מצבו מוגדר בינוני והוא סובל מנזק לריאות. פראמדיק מד"א: "מצאנו בחור דקור בפלג גופו העליון עם דימום רב. הוא נראה נסער ומבוהל מהאירוע". הדוקר נמלט. חשד: הרקע לאומני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפצוע מפונה לבית החולים, היום בירושלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

חשד לפיגוע דקירה בירושלים: גבר בשנות ה-30 לחייו נדקר אתמול (שבת) בצווארו ברחוב הנביאים בעיר ונפצע באורח בינוני. פראמדיק מגן דוד אדום איציק אסרף שהגיע לזירת האירוע, סיפר כי הדיווח הראשוני התקבל בשעה 16:01. "תוך זמן קצר הגענו למקום, ומצאנו בחור דתי דקור בפלג גופו העליון עם דימום רב. הוא נראה נסער ומבוהל מהאירוע". צוותי ההצלה פינו אותו לבית החולים שערי צדק בעיר, שם הוא אובחן כסובל מנזק בבית החזה והריאה.

כוחות משטרה גדולים שהגיעו למקום פתחו בסריקות לאיתור הדוקר, צעיר בשנות ה-20 לחייו שנמלט לכיוון כביש 1 המפריד בין מזרח העיר למערבה. החשד הוא כי המניע לדקירה לאומני. החקירה מתנהלת ביחידה המרכזית של משטרת ירושלים בשיתוף עם שירות הביטחון הכללי.

באירוע אחר שהתרחש ביום רביעי האחרון נפצע גבר בשנות ה-50 לחייו באורח קל כתוצאה מדקירה בצווארו, על פי החשד על ידי נתין זר מאריתריאה, במהלך קטטה בתחנה המרכזית בירושלים. חובשים מאיחוד הצלה וממד"א העניקו לו טיפול רפואי ראשוני, שלאחריו פונה לבית החולים שערי צדק בעיר. החשוד בדקירה נעצר סמוך לתחנה המרכזית ונלקח לחקירה, כשהרקע למעשה אינו ברור.

עוד בחדשות:
הלוויית שרון ביום שני, סגן נשיא ארה"ב יגיע
פרס ספד לשרון: "אהב את עמו ועמו אהב אותו"
בשל בקשה למעצרו: ראש השב"כ לשעבר נמלט מדנמרק

לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com

(עדכון ראשון: 21:07)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully