וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצין בכיר חשוד שביצע עבירות מין בקצינה

9.2.2014 / 17:12

פרסום ראשון: במצ"ח בודקים תלונה של קצינה שסיפרה כי הקצין, בדרגת אלוף-משנה, ביצע בה עבירות מין. החשוד מכחיש את החשדות נגדו וטוען כי מדובר היה במערכת יחסים בהסכמה

קצין צה"ל בדרגת אלוף-משנה חשוד בכך שביצע עבירות מין בקצינה ששירתה תחתיו - כך הותר היום (ראשון) לפרסום בעקבות פניית וואלה! חדשות. יש לציין כי החשוד מכחיש את החשדות נגדו וטוען שמדובר במערכת יחסים בהסכמה. לאחר בחינת חומר הראיות, תקבל הפרקליטות הצבאית החלטה בתיק.

לקריאה נוספת
אישום: חייל אנס חיילת בבסיס, חברו הפיץ תיעוד
אישום: קצין צה"ל נהג ללטף את חייליו באיברי המין
המח"ט המתחזה: "לא מצופה מקצין בכיר להתנהג כך"

הפרשה הייתה תחת צו איסור פרסום עד היום, כאשר אלוף-משנה אורלי ירון, נשיאת בית הדין הצבאי בצפון התירה להסיר חלקים ממנו. פרקליטה של המתלוננת, עורך דין עידן פסח, לא הביע התנגדות להסרת איסור הפרסום.

בחודש יולי נחשף כי קצין בדרגת סרן הושעה מתפקידו לאחר שהואשם בביצוע מעשים מגונים ובשימוש באלימות נגד חייליו. בכתב האישום שהוגש נגדו נכתב כי מייחס לו שורה של עבירות בהן ביצוע מעשים מגונים, הטרדה מינית, התנכלות, אלימות כלפי חייל והתנהגות שאינה הולמת. על פי כתב האישום, הקצין נהג לשכב לצד חייליו או עליהם במיטותיהם, ללטפם במקומות שונים בגופם ואף לחבקם ולגעת באיבריהם האינטימיים.

עורך הדין של הקצין, הסנגור הצבאי הראשי עו"ד אשר הלפרין אמר בתגובה: "מדובר בפרשה מורכבות ומטעמים שבצנעת הפרט לא נתעמת עם דברים המובאים בשם הקצינה. לא בכדי ממשיך הקצין לשמש בתפקידו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully