וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענה לסלולרי ושכח את בתו: "יכול לקרות לכולם"

1.7.2013 / 19:42

מחקירת המוות של התינוקת שהושארה בג'יפ ברמת גן, עלה כי האב הספיק להוריד את בניו התאומים בגן, אולם אז קיבל שיחה ושכח למסור את בתו לפעוטון. "הוא היה אבא מסור ומאושר"

צילום: דניאל בוק, עריכה: טל רזניק, קריינות: לירון בארי

אחרי חקירה קצרה במשטרה, שוחרר הערב (שני) האב, שלפי החשד שכח את בתו התינוקת בג'יפ המשפחתי למשך שבע שעות, מה שהוביל למותה. מחקירת הארוע עלה כי בשעות הבוקר יצא האב ברכב עם שלושת ילדיו, התאומים בני השש והבת התינוקת בת התשעה חודשים. הוא הספיק להוריד את התאומים בגן הילדים, אולם אז – לפי עדותו, קיבל שיחת טלפון, שככל הנראה הסיחה את דעתו. במקום להוריד את בתו בפעוטון, הוא המשיך בחזרה לבית, שם השאיר את כלי הרכב בחניה. משם, עלה על הקטנוע שלו למקום עבודתו, בלי לשים לב שהתינוקת במושב האחורי של הרכב.

רק שעות מאוחר יותר, סמוך לשעה 16:00, הגיעה אמה של התינוקת לקחת את בתה מהפעוטון. לאחר שהצוות החינוכי הודיע לה כי התינוקת כלל לא הגיעה בבוקר, יצרה האם קשר עם האב. "שמעתי צעקות של האבא. בהתחלה לא הבנתי ואז שמעתי אותו זועק: 'הילדה שלי הילדה שלי'", סיפרה ענת, שמתגוררת בסמוך למקום האירוע – על הרגע בו האב חזר מהעבודה וגילה את בתו הפעוטה כשהיא ללא דופק וללא נשימה.

תינוקת בת 9 חודשים נמצאה ברכב ברמת גן במצב אנוש. יוני 2013. ניב אהרונסון
הג'יפ שבו הושארה התינוקת/ניב אהרונסון

לדבריה, אחרי כמה דקות הגיעה למקום גם האמא. היא פרצה בזעקות שבר, והתיישבה על הרצפה כשהיא מתייפחת. "גם הסבא בא - אני חושבת שהוא התעלף", סיפרה ענת, שמתגוררת שנים רבות בשכונה. "אני מקווה שהורים אחרים יראו את הדברים וישימו יותר לב לילדים".

"מדובר במשפחה טובה", סיפרה אחת השכנות של בני הזוג. לטענתה, "האב היה מסור ומאושר כשהילדה נולדה אחרי שני בנים". אבי, בעל חנות צעצועים סמוכה לבית המשפחה הוסיף כי הוא היה נראה אבא טוב. "הוא היה בא לפה עם הילדים הגדולים", סיפר. תושב אחר בשכונה אמר כי האירוע הותיר את כל הסובבים בטראומה. "הבטן מתהפכת. אם זה קרה לו - זה יכול לקרות לכל אחד", אמר. שכנה נוספת העידה: "שמעתי אותו צועק: זה סיוט של החיים שלי". מפקד מרחב דן במשטרת ישראל, ניצב משנה אלברט אוחיון, התייחס לאירוע וקרא להורים לשים לב ולהיות בקשר עם ילדיהם, ולוודא שהם הגיעו לגני הילדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully