וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב: אלמונים חדרו לבסיס בצפון וחטפו נשק מחייל

15.6.2013 / 11:34

החשודים פרצו לשטח מחנה נפתלי שליד צומת גולני כנראה דרך הגדר ההיקפית הרעועה של הבסיס. הם נכנסו לחמ"ל, כפתו חייל שהיה במקום ונמלטו עם נשקו. אותו בסיס נפרץ באוקטובר

בפעם השנייה בפחות משנה: אלמונים חדרו לפנות בוקר (שבת) למחנה נפתלי שליד צומת גולני, כפתו חייל ונמלטו מהמקום עם נשקו. על פי החשד, החשודים הצליחו לפרוץ לשטח הבסיס בשעה שלוש לפנות בוקר דרך הגדר ההיקפית הרעועה של הבסיס מכיוון הכביש הראשי. הם פרצו לחמ"ל שאויש על ידי חייל אחד, וחטפו את נשקו של החייל באיומים. לאחר מכן, קשרו את ידיו ורגליו – ונמלטו מהמקום עם הנשק. כשעה לאחר האירוע, גילו חיילים בבסיס את החייל הכפות והזעיקו את מפקדיהם. המשטרה הצבאית פתחה בחקירה.

זו אינה הפעם הראשונה שבסיס זה נפרץ על ידי זרים. בחודש אוקטובר האחרון חדרו אלמונים לשטח הבסיס וגנבו ממנו ארבעה כלי נשק. מאז, המשטרה הצבאית החוקרת לא הצליחה לפענח את הפרשה על אף שהוגדרה כחמורה ביותר. גורם צבאי העריך שגם הפעם האלמונים הכירו את הבסיס ואת העובדה שהגדר ההיקפית של הבסיס ישנה וניתנת לחדירה בקלות. גורם אחר הוסיף ואמר שהתשתיות בבסיס ישנות מאוד ובשל המחסור התקציבי וסדרי העדיפויות של הצבא לא מושקעים בו אמצעי מיגון מתקדמים, למעט תגבור השמירה והנהלים בבסיס שחודדו בעקבות הפריצה הקודמת.

בתוך כך, השבוע נחשף בוואלה! חדשות כי בחודשים האחרונים נגנבו ארבעה רובים מגדוד 51 בחטיבת גולני ובהם שלושה רובי תבור ורימון גז מדמיע. המשטרה הצבאית לא הצליחה לפענח את הפרשה למרות שעצרה חשוד ושחררה אותו אחרי חמישה ימים בשל חוסר ראיות נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully