וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרוז בבית משפחת ניצן אלון: "בגללו חיילים בורחים מערבים"

יהושע בריינר

5.6.2013 / 16:22

במושב ניר בנים הופתעו לגלות כרוזים בגנותו של אלוף פיקוד המרכז - התושב ניצן אלון, תחת הכותרת "הכר את השכן". דובר צה"ל: "ניסיון הסתה שלא ראוי להתייחסות"

הימין הקיצוני נגד אלוף הפיקוד המרכז: פעילי ימין חילקו בימים האחרונים כרוזים נגד אלוף ניצן אלון לשכניו ביישוב ניר בנים ובו תקפו את הקצין הבכיר. תחת הכותרת "הכר את השכן", גוללו הפעילים בכרוז את טענותיהם נגד אלון, זאת על רקע פינוי והריסת בית של משפחה ביישוב חוות מעון שבדרום הר חברון. הכרוז אף חולק בתיבת הדואר של משפחת אלון עצמה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכרוז שהופץ בניר בנים/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אלון אמר על הטבח של משפחת פוגל כי זהו 'תג מחיר על תג מחיר'", כותבים הפעילים בכרוז שפורסם באתר "הקול היהודי" המזוהה עם אנשי יצהר, "אלון דואג להקמת מדינה פלסטינית, נשוי למור אלון אשר פעילה בארגון 'מחסון ווטש', הרחיק בתקופה האחרונה עשרות צעירים וזוגות נשואים עם ילדים מבתיהם ביהודה ושומרון, מארגן סיורי תרבות לקצינים מפיקוד מרכז עם ארגוני שמאל, הוציא מכתב למפקדים שתוכנה היה 'איפוק זה כח' ואת התוצאות אנחנו יכולים לראות כאשר מדי יום בכבישים ובכפרים חיילי צה"ל החמושים נאלצים לסגת ולברוח מפורעים ערבים. אלון מחלק צווים מנהליים ללא משפט, כולל לילדים בני 15". המכתב מסתיים בציון הפינוי מחוות מעון עליו נכתב: "ועל כל זה כמובן מי פיקד? ניחשתם נכון - ניצן אלון".

מדובר צה"ל נמסר בתגובה כי "ניסיון ההסתה הכושל נגד מפקד פיקוד מרכז האלוף ניצן אלון אינו ראוי לכל התייחסות". לדברי גורמים צבאיים, מדובר בהמשך של ניסיונות הסתה אשר החלו באלופי פיקוד מרכז קודמים ונמשכים כעת כנגד אלון.

במועצת יש"ע גינו הערב את הפצת הכרוזים נגד אלון בביתו. "חיילי צה"ל ומפקדיו ובתוכם מפקד פיקוד מרכז ראויים להערכה רבה על פועלם למען תושבי יהודה ושומרון ומדינת ישראל", הגיבו ראשי המתנחלים לחלוקת הכרוזים. "אנו מביעים שאט נפש מההתקפות האישיות על האלוף אלון ויוצאים נגד מעשים אלו הפוגעים בצה"ל ובכלל תושבי יהודה ושומרון".

כזכור, אין זו הפעם הראשונה שבה מגיעים פעילי הימין עד לביתו של אלון. בעבר קיימו אנשי ימין הפגנה בסמוך לביתו של אלון שם בין היתר אמר אחד המפגינים כי "התרגום של אלון לגרמנית זה אייכמן". האירועים והמתקפות האחרונות נגד אלון, כולל מצד גורמים רשמיים בקרב המתנחלים אשר קראו להדיחו מתפקידו, זכו לגינוי חד משמעי מצד מערכת הביטחון וכן מצד מועצת יש"ע שגיבתה את האלוף במכתב רשמי.

בדומה לכך, פעילי ימין נהגו להפגין מול ביתו של אלוף פיקוד מרכז לשעבר גדי שמני וכן מול ביתו של האלוף במיל' יאיר נווה. כמו כן רוססו כתובות על קיר ביתו של הפרקליט הצבאי לשעבר אביחי מנדלבליט על רקע פתיחת הליכים משפטיים כנגד חיילים והמדיניות המשפטית של צה"ל בהתמודדות מול הפלסטינים. גם אל בתיהם אנשי שב"כ בכירים הגיעו פעילי ימין קיצוניים כאשר נגד ראש המחלקה היהודית המתגורר בהתנחלות חולקו כרוזים כנגדו בקרבת ביתו וכך גם נגד פקחים של המנהל האזרחי המתגוררים ביהודה ושומרון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully