וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך הפלילו שני סוכנים סמויים 67 סוחרי סמים ונשק

27.5.2013 / 20:54

במסגרת חקירה משטרתית מאומצת, הצליחו השניים להפיל רשתות של סחר בסמים ואמל"ח באזור ירושלים. אחד הסוכנים חשף קבוצת עבריינים ששדדה פסלים שפוסלו על ידי ניצולי שואה

צילום: משטרת ישראל, עריכה: מיכאל ברגמן

משטרת ירושלים הביאה היום (שני) לכדי סיכום שתי פרשיות סמים, גניבת רכוש ואמצעי לחימה. בתום חקירה סמויה מאומצת של היחידה המרכזית של משטרת מחוז ירושלים שנמשכה כשנה וחצי, נעצרו לפנות בוקר בעזרת שוטרי משמר הגבול 67 חשודים מכל רחבי הארץ בעבירות סמים, רכוש ונשק שונות. לטובת החקירה הופעלו שני סוכנים סמויים.

סוכנים סמויים חשפו עשרות חשודים בעבירות סמים. חטיבת דובר המשטרה
אחד החשודים מובא היום לדיון בהארכת מעצרו/חטיבת דובר המשטרה

אחד הסוכנים היה למעשה שוטר סמוי שהוחדר לעולם התחתון וחבר ליעדים אשר הוצבו בפניו. הסוכן השני, שהופעל במשך חמשת החודשים האחרונים, הפליל גם הוא עשרות חשודים שפעלו בתחום הסמים, הרכוש ומכירת אמצעי לחימה. החשודים נעצרו לפנות בוקר בבתיהם והובאו במהלך היום לדיונים בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בירושלים.

בפרשה הראשונה נעצרו 40 חשודים, לאחר שהסוכן קנה מהם סמים מסוג חשיש וקוקאין. כמו כן, רכש הסוכן משני חשודים שלושה אקדחים מסוג בראונינג CZ1 ורובה סער מסוג M-16, שנגנבו בעבר בפריצות לדירות בירושלים. הרכישות בוצעו בכניסה לכפר עזריה במזרח ירושלים, מקום מגורו של אחד החשודים. מחירו של כל אקדח בשוק היה 10,000 שקלים ושל ה- M-16 כ- 50 אלף שקלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
נושא: פרשת סמים, אמל"ח ורכוש. מאי 2013. חטיבת דובר המשטרה
הגראס הרפואי אשר נתפס על ידי המשטרה/חטיבת דובר המשטרה

בפרשה השנייה הופללו 27 חשודים בעבירות רכוש, סמים ואמצעי לחימה, שסחרו בסמים מסוג חשיש, קוקאין, אקסטזי (MDMA) וכן גראס רפואי מאדם שגידל את הגראס ברישיון עבור משרד הבריאות ובין היתר היה מוכר על פי החשד את הגראס גם לסוחרי סמים.

במהלך פעילותו של אחד הסוכנים, נודע למפעילים ולסוכן כי קבוצת עבריינים פרצה לגלריה בצפת וגנבה משם פסלים שפוסלו על ידי ניצולי שואה והוצגו בגלריה למכירה. שוויו של כל פסל נאמד בין 10-15 אלפי דולרים. הסוכן רכש את הפסלים מהעבריינים והם נמצאים עתה ברשות המשטרה ובהמשך יוחזרו לבעליהם החוקיים.

במקרה נוסף, במהלך פעילותו התבקש הסוכן על ידי חשודים שמתגוררים בתל אביב להצית בית בשכונת התקווה, זאת כדי לאיים על בעל חוב המתגורר במקום, שחייב מאות אלפי שקלים לאותם חשודים.

נושא: פרשת סמים, אמל"ח ורכוש. מאי 2013. חטיבת דובר המשטרה
אחד הסוכנים הסמויים מקבל תעודת הערכה על פעילותו/חטיבת דובר המשטרה

יצוין כי במהלך הפעלתם של שני הסוכנים, עסקאות קניית הסמים ואמצעי הלחימה תועדו, ותיעוד זה יצורף כראיות אל התיקים הפליליים הנמצאים בהכנה במשרדי המשטרה והפרקליטות. כמו כן, במהלך הפעלתו של הסוכן המשטרתי, הביא האחרון בחודשים האחרונים להפללתה של רשת לייבוא סמים בארץ ובחו"ל, אך על פרשה זו הוטל צו איסור פרסום מחשש לפגיעה במהלך החקירה. מהמשטרה נמסר כי יחשפו את עיקרי פרשייה זו בימים הקרובים.

נושא: פרשת סמים, אמל"ח ורכוש. מאי 2013. חטיבת דובר המשטרה
אחד מאקדחי הבראונינג שנתפסו/חטיבת דובר המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully