וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל צה"ל נעדר זה יומיים; "מתמקדים באזור הצפון"

2.5.2013 / 3:43

רימון שדה, חייל בן 19 המתגורר במודיעין, נעדר מיום שלישי בבוקר, לאחר שככל הנראה ברח מהבסיס שבו הוא משרת. משפחתו פנתה לעזרת הציבור: "תעזרו לנו למצוא את הילד שלנו"

רימון שדה, חייל צה"ל בן 19 המתגורר במודיעין, נעדר מאז שלשום בבוקר (שלישי), לאחר שככל הנראה ברח מהבסיס שבו הוא משרת. אמש פרסמו הוריו וחבריו באתר פייסבוק את תמונתו וכן גם בקשת עזרה בחיפושים אחריו, המתמקדים באזור הצפון.

לדברי אביו, חיים, הוא נראה לאחרונה באוטובוס מספר 45 בנסיעה מנהריה למעלות. הוא לבש חולצה ורודה ומכנסיים בצבע בז'. "אני נמצא כרגע בראש הנקרה בחוף הים ומחפש אותו", סיפר חיים לוואלה! חדשות. "אני מאוד מקווה שנמצא אותו בקרוב. לפי הערכות שלנו הוא איפשהו בצפון, וכרגע החיפושים מתרכזים באזור הזה".

רימון שדה, חייל בן 19 ממודיעין, נעדר מהבסיס שבו הוא משרת, 1.5.13. באדיבות המשפחה
נראה לאחרונה באוטובוס מספר 45 בנסיעה מנהריה למעלות. רימון שדה/באדיבות המשפחה

לדברי אביו, גם צה"ל מחפש אחריו, והמשפחה מקווה לכל עזרה אפשרית כדי למצוא אותו בהקדם. "הוא פשוט נעלם לנו ולצבא, ואנחנו מאוד מקווים למצוא אותו. אני מבקש מכל מי שמטייל באזורים הללו ומכל מי שרואה אותו שמיד יתקשר אלינו או ידווח לצבא כדי לעדכן על מקום הימצאו. תעזרו לנו למצוא את הילד שלנו, כל מי שיכול לעזור - זה חשוב מאוד", אמר האב.

כל היודע דבר על מקום הימצאו של החייל מתבקש לפנות למוקד 100 של המשטרה או למספרי הטלפון: אלונה 057-2505192; חיים 054-3999844.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully